دانلود رسلمنیا 2001

دانلود رسلمنیا 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2001 : WrestleMania 2001 نوزدهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 1 آوریل 2001 در Reliant Astrodome در هیوستون، تگزاس اتفاق افتاد. این اولین رسلمنیا بود که در ایالت تگزاس برگزار شد. دوازده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه که به طور انحصاری در پیش نمایش گرمای یکشنبه شب پخش شد.

رکوردشکنی حضور 67925 نفری Reliant Astrodome 3.5 میلیون دلار آمریکا درآمد داشت.[6] این رویداد علاوه بر موفقیت تجاری خود، تحسین جهانی را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت کرده است، و اغلب به عنوان بزرگترین رسلمنیای تمام دوران، و بزرگترین رویداد پرداخت به ازای کشتی حرفه ای که تا به حال تولید شده، در نظر گرفته می شود.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه بدون رد صلاحیت بین “Stone Cold” Steve Austin و The Rock برای قهرمانی WWF بود. آندرکارت شامل تریپل اچ در مقابل آندرتیکر، مسابقه دوم جدول، نردبان و صندلی برای قهرمانی تگ تیم WWF و مبارزه خیابانی بین وینس مک ماهون و شین مک ماهون با میک فولی به عنوان داور ویژه میهمان بود.

داستان

دعوای اصلی منجر به رسلمنیا ایکس سون شامل استیو آستین “Stone Cold” بود که The Rock را برای قهرمانی WWF به چالش می‌کشید.استیو آستین راک و استون کلد برای قهرمانی WWF در رسلمنیا XV و بک‌لش در سال 1999 مبارزه کرده بود. آخرین بار کین را حذف کرد، در حالی که راک اولین قهرمان شش بار WWF با شکست کورت آنگل در No Way Out شد.

در طول دشمنی آنها، دبرا همسر آستین، که در تلاش بود دوباره به مدیریت بازگردد، توسط رئیس WWF، وینس مک ماهون، دستور داده شد تا برخلاف میل او و همچنین راک و آستین، مدیر راک باشد. در نتیجه، آستین راک و مک ماهون را مسئول می‌دانست اگر آسیبی به او وارد شود. در اپیزود 12 مارس Raw is War، The Rock در طول مسابقه مجدد خود با Kurt Angle در یک قفل مچ پا قرار گرفت. زمانی که دبرا برای بررسی فیلم The Rock رفت، آنگل او را در یک انگل لاک گذاشت.دانلود رسلمنیا 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.