دانلود رسلمنیا 2002

دانلود رسلمنیا 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2002 : WrestleMania 2002 هجدهمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 17 مارس 2002 در SkyDome در تورنتو، انتاریو، کانادا، دومین رسلمنیا در آن محل بعد از رسلمنیا VI در آوریل 1990 برگزار شد. این شرکت در ماه مه به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد و در اواخر همان سال وارد دوران پرخاشگری بی‌رحمانه شد. همچنین این آخرین رسلمنیا بود که قبل از معرفی افزونه برند تنها یک هفته پس از رویداد برگزار شد. رکوردشکنی حضور 68237 نفر در SkyDome تقریباً 6.1 میلیون دلار کانادا (3.9 میلیون دلار آمریکا) درآمد داشت.آخر هفته رسلمنیا همچنین شامل WWF Fan Axxess در ساختمان خودرو نمایشگاه ملی کانادا بود.

این رسلمنیا اولین حضور هالک هوگان در رسلمنیا در نه سال گذشته و دهمین حضور او در مجموع خواهد بود. او در نه رویداد اول رسلمنیا، هشت رویداد اصلی از آن نه مسابقه (یک رکورد تمام دوران) شرکت کرد (رسلمنیا IV تنها رویداد غیر اصلی پرداخت به ازای هر نمایش هوگان خواهد بود). پس از رسلمنیا IX، هوگان در اواخر سال 1993 WWF را ترک کرد و در سال 1994 با شرکت رقیب WCW قرارداد امضا کرد.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد یازده مسابقه برگزار شد. راک هالیوود هالک هوگان را در مسابقه جذاب اصلی با نام ” Icon vs Icon در دیگر مسابقات برجسته در آندرکارد استون کولد استیو آستین اسکات هال را شکست داد، آندرتیکر ریک فلیر را در یک مسابقه بدون رد صلاحیت شکست داد و راب ون دام ویلیام ریگال را شکست داد و قهرمان بین قاره ای WWF شد.

داستان

درگیری راک با nWo پس از پیروزی او بر The Undertaker در No Way Out آغاز شد، زمانی که درخواست عکس از هوگان برای پسرش به تجارت توهین تبدیل شد.در قسمت بعدی راو، The Rock سخنرانی هوگان را به جمعیت قطع کرد و هوگان را به مسابقه ای در رسلمنیا دعوت کرد. زمانی که هوگان پذیرفت و با حریف آینده‌اش دست داد، راک نگه داشت و به راک باتم به هوگان برخورد کرد. قبل از اینکه راک بتواند عرصه را ترک کند، هال و نش به راک کمین کردند.

هوگان، نش و هال سپس با یک کمربند، یک چکش و هر سه فینیشر خود به راک حمله کردند و با اسپری کردن حروف اول nWo در پشت راک، حمله را به پایان رساندند. با حضور پزشکان در راک و بارگیری او در ون آمبولانس، nWo با وادار کردن پزشکان به عقب نشینی، زنجیر زدن تمام خروجی های احتمالی ون، و رانندگی یک نیمه کامیون به داخل ون که راک در داخل آن گیر افتاده بود، حمله را بیشتر کرد.دانلود رسلمنیا 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.