دانلود رسلمنیا 2004

دانلود رسلمنیا 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2004 : رسلمنیا 20 بیستمین رویداد سالانه رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.در این رویداد کشتی‌گیران حرفه‌ای از هر دو بخش برند – Raw و SmackDown!. این رویداد در 14 مارس 2004 در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک برگزار شد. این سومین رسلمنیا در مدیسون اسکوئر گاردن (پس از رسلمنیا I در سال 1985 و رسلمنیا ایکس در سال 1994) و چهارمین رسلمنیا از شش رسلمنیا در منطقه شهری نیویورک (در کنار رسلمنیا I، 2، ایکس، 29 و 35) بود. تا به امروز این آخرین رسلمنیا است که در باغ برگزار شده است. تاریخ تقویم آن 14 مارس نیز به عنوان اولین تاریخ برگزاری رسلمنیا در هر سالی است.

این رویداد 2.4 میلیون دلار از فروش بلیت به دست آورد، که پرداخت به ازای هر نمایش را به پردرآمدترین رویداد WWE در مدیسون اسکوئر گاردن تبدیل کرد.بیش از 20000 نفر از 16 کشور و 48 ایالت در این مراسم شرکت کردند که در بیش از 90 کشور نیز از تلویزیون پخش شد.این رویداد حدود 13.5 میلیون دلار فعالیت اقتصادی برای شهر نیویورک ایجاد کرد و معادل 96 شغل تمام سال ایجاد کرد.

نتایج مسابقات رویداد

کارت مسابقه دارای دو رویداد اصلی بود. رویداد اصلی پرداخت به ازای هر ویو، که مسابقه اصلی برند راو نیز بود، یک مسابقه تهدید سه گانه برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که در آن قهرمان تریپل اچ در برابر شاون مایکلز از عنوان جهانی دفاع کرد و مسابقه رویال رامبل آن سال. برنده، کریس بنوا. بنوا برنده مسابقه شد و باعث شد تریپل اچ از طریق کراس فیس کریپلر ثبت نام کند و در نتیجه اولین و تنها قهرمانی جهانی خود را در دبلیو دبلیو ای به دست آورد.

بازی اصلی برای اسمکدان! این برند ادی گوئررو را در مقابل کرت آنگل برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای معرفی کرد که گوئررو با پین Small Package برنده شد. این رویداد همچنین بازگشت The Undertaker را در شخصیت Deadman خود، که کین را پس از Tombstone Piledriver شکست داد، نشان داد. جان سینا اولین بازی خود در رسلمنیا را در این رویداد با شکست دادن بیگ شو انجام داد و اولین عنوان خود را در WWE، مسابقات قهرمانی WWE ایالات متحده، به دست آورد.

همچنین روی کارت مسابقه بین گلدبرگ و براک لزنر بود که استون کلد استیو آستین به عنوان داور ویژه میهمان حضور داشت. این هم آخرین مسابقه لزنر و هم گلدبرگ با دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای بود که به ترتیب تا نسخه Extreme Rules در سال 2012 و نسخه 2016 سری Survivor Series انجام شد. پس از اینکه گلدبرگ با یک جک چکش در مسابقه پیروز شد، آستین به هر دو نفر در هنگام خروج از آن یک استون کولد استونر داده شد.

داستان

دشمنی اصلی در پرداخت به ازای هر ویو برای برند راو بود که تریپل اچ، شاون مایکلز و کریس بنوا بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان با هم اختلاف داشتند. این رقابت در اپیزود 29 دسامبر راو آغاز شد، زمانی که مایکلز تریپل اچ را برای قهرمانی سنگین وزن جهان در زادگاه مایکلز در سن آنتونیو، تگزاس به چالش کشید. به نظر می‌رسید که مایکلز برنده می‌شد، با اریک بیشوف، مدیر کل وقت راو، در آخرین لحظه وارد رینگ شد و او را شکست داد و برای چیزی که به نظر می‌رسید مایکلز عنوان قهرمانی را به دست آورد، تا سه شمارش کرد.

با این حال، از آنجایی که شانه های مایکلز همزمان با تریپل اچ روی تشک بود، بعداً مسابقه مساوی اعلام شد و تریپل اچ عنوان قهرمانی را حفظ کرد. در رویال رامبل، تریپل اچ و مایکلز مجدداً در مسابقه Last Man Standing برای عنوان قهرمانی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که منجر به تساوی دیگری شد. در نتیجه، تریپل اچ دوباره عنوان قهرمانی را حفظ کرد، اما این سوال را باز گذاشت که کدام یک از این دو واقعاً شایسته قهرمانی هستند.دانلود رسلمنیا 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.