دانلود رسلمنیا 2005

دانلود رسلمنیا 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2005 : رسلمنیا 21 بیست و یکمین رویداد سالانه رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 3 آوریل 2005 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد.

رسلمنیا 21 اولین رسلمنیا بود که در مرکز استیپلز برگزار شد، اما پنجمینی بود که در منطقه شهری لس آنجلس (پس از 2، VII، XII، 2000 و 39) برگزار شد. بلیط‌ها در کمتر از یک دقیقه برای این رویداد به فروش رفت، و آن را به سریع‌ترین فروش بلیت در تاریخ شرکت و همچنین سریع‌ترین فروش بلیت در Staples Center تبدیل کرد.[3][4] این رویداد رکورد حضور 20,193 نفر از 37 کشور و 50 ایالت را به خود اختصاص داد و بیش از 7.1 میلیون دلار از فروش بلیت به دست آورد که آن را به پردرآمدترین رویداد WWE در Staples Center تبدیل کرد. علاوه بر شرکت کنندگان، میلیون ها هوادار در بیش از 190 کشور جهان نیز این رویداد را دیدند.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی نمایش، که مسابقه اصلی از برند راو بود، شاهد چالش باتیستا با تریپل اچ برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که باتیستا پس از اجرای بمب باتیستا با پین فال برنده شد. مسابقه اصلی در اسمکدان! این برند که مسابقه ماقبل آخر رویداد بود، شاهد دفاع جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) از قهرمانی دبلیو دبلیو ای در برابر جان سینا بود که سینا پس از انجام یک FU با پین فال برنده شد.

یکی دیگر از مسابقات اولیه، یک مسابقه تبلیغاتی بین The Undertaker و Randy Orton بود که آندرتیکر پس از اجرای Tombstone Piledriver با پین فال برنده شد. مسابقات مشخص شده در آندر کارت کورت آنگل در مقابل شاون مایکلز و اولین بازی نردبان پول در بانک بود. این رویداد همچنین بازگشت Stone Cold Steve Austin را به نمایش گذاشت که حضور پاره وقت خود را با WWE در این رویداد آغاز کرد و همچنین آخرین رویداد رسلمنیا که ادی گوئررو در آن شرکت کرد، زیرا در نوامبر همان سال درگذشت.

داستان

در نیو یرز رولوشن در 9 ژانویه، تریپل اچ با حذف رندی اورتون به دنبال دخالت خارجی اعضای Evolution، باتیستا و ریک فلیر، در مسابقه Elimination Chamber برنده شد و قهرمانی خالی سنگین وزن جهان را به دست آورد. سه هفته بعد در رویال رامبل، تریپل اچ با موفقیت از عنوان مقابل اورتون دفاع کرد در حالی که باتیستا در مسابقه رویال رامبل در سال 2005 پیروز شد و حق رقابت در رویداد اصلی رسلمنیا 21 را در برابر قهرمان انتخابی خود به دست آورد.[10] در اپیزود 7 فوریه راو، تریپل اچ اج را شکست داد و به دلیل دخالت باتیستا، قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کرد.

پس از آن، هنگامی که باتیستا دست تریپل اچ و قهرمانی اش را بالا برد، باتیستا نگاهی دقیق به مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان داشت، سپس به تریپل اچ خیره شد، طوری به نظر می رسید که انگار در فکر به چالش کشیدن تریپل اچ برای عنوان قهرمانی است. در تلاشی برای متقاعد کردن باتیستا برای به چالش کشیدن قهرمان دبلیو دبلیو ای جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) به جای او در رسلمنیا، تریپل اچ طرحی را ساخت تا باتیستا را با یک لیموزین مشابه آنچه که توسط JBL استفاده می شد، زیر پا بگذارد.دانلود رسلمنیا 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.