دانلود رسلمنیا 2007

دانلود رسلمنیا 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2007 : رسلمنیا 23 بیست و سومین رویداد سالانه رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 1 آوریل 2007 در فورد فیلد در دیترویت، میشیگان برگزار شد. این دومین رسلمنیا بود که در منطقه شهری دیترویت (پس از رسلمنیا III که در پونتیاک سیلوردوم در پونتیاک، میشیگان برگزار شد) برگزار شد. همچنین اولین رسلمنیا بود که برند ECW را پس از تاسیس آن به عنوان سومین برند WWE در می 2006 معرفی کرد.

بلیت‌های این رویداد در 11 نوامبر 2006 فروخته شد. مردم از تمام پنجاه ایالت ایالات متحده، بیست و چهار کشور و نه استان کانادا در این رویداد شرکت کردند. رسلمنیا 23 با فروش بلیت 5.38 میلیون دلار، رکورد قبلی 3.9 میلیون دلاری را که متعلق به رسلمنیا X8 بود، شکست. WWE تخمین زد که 25 میلیون دلار به اقتصاد دیترویت تزریق شد. با حدود 1.2 میلیون خرید، این رویداد، در آن زمان، بیشترین خرید در تاریخ WWE پرداخت به ازای هر نمایش بود.

رسلمنیا XXVIII در سال 2012 با دریافت 1.21 میلیون خرید، از این رویداد پیشی گرفت و به عنوان پرخریدترین پرداخت به ازای هر نمایش WWE پیشی گرفت. رسلمنیا 23 همچنین پنجمین رسلمنیا پربازدید در تاریخ بود که تنها پس از رسلمنیا 29 (با 80676 طرفدار)، رسلمنیا 35 (با 82265 طرفدار) رسلمنیا III (با تساوی 10 هزار و 10 طرفدار) رسلمنیا III (با 10 تساوی 93 و 10 طرفدار) 763 طرفدار).

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای برای این رویداد برنامه ریزی شده بود، که دارای یک سوپر کارت، برنامه ریزی بیش از یک رویداد اصلی بود. رویداد اصلی نمایش، که مسابقه اصلی برند راو بود، جان سینا در مقابل شاون مایکلز برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که سینا در آن برنده شد. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری باتیستا در مقابل آندرتیکر برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که در آن آندرتیکر پیروز شد.

مسابقه اولیه با برند ECW شاهد بود که بابی لشلی قهرمان جهان ECW (به نمایندگی از دونالد ترامپ) قهرمان بین قاره‌ای راو اوماگا (به نمایندگی از وینس مک ماهون) را در مسابقه‌ای شکست داد که در صورت شکست کشتی‌گیرشان، ترامپ یا مک ماهون کچل می‌شوند. این مسابقه به عنوان “نبرد میلیاردرها” نامگذاری شد. سایر مسابقات برجسته شامل یک مسابقه تگ تیم هشت نفره بین The ECW Originals و The New Breed و یک مسابقه بین تبلیغاتی هشت نفره Money in the Bank ladder بود.

داستان

طراحی صحنه رسلمنیا 23 در اکتبر 2006 پس از اینکه طراح صحنه WWE، جیسون رابینسون، برای اولین بار لوگوی نهایی این رویداد را دریافت کرد، شروع شد. رابینسون و تیمش برای اولین بار در جولای 2006 فورد فیلد را بررسی کردند و شروع به برنامه ریزی برای طراحی صحنه و نور کردند. پس از بازگشت به استادیوم در ژانویه 2007 برای بررسی بیشتر سایت، رابینسون و تیمش طراحی مجموعه را در فوریه نهایی کردند.

طراحی نهایی منجر به این شد که رسلمنیا 23 دارای بزرگترین مجموعه ای بود که تا به حال برای یک رویداد رسلمنیا ساخته شده است. این دستگاه دارای 414 صفحه نمایش ویدئویی LED و چراغ‌های خودکار، 10 نورافکن، 56 نورافکن، 50000 فوت کابل برای وسایل آتش‌نشانی و موارد دیگر، و 35 شعله‌افکن مرحله‌ای است که برای تولید شعله‌های 30 فوتی ارتفاع و 6 فوتی استفاده می‌شود که همه اینها ظاهری منحصربه‌فرد به مجموعه داده است.

برای ورودی هر اجراکننده و یک عنصر نورپردازی گسترده صحنه به عرض 300 فوت و ارتفاع 100 فوت با استفاده از ابزارهای تخصصی نورپردازی صحنه. رمپ مورد استفاده برای رسیدن به حلقه از مجموعه ورودی 187 فوت طول داشت.دانلود رسلمنیا 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.