دانلود رسلمنیا 2008

دانلود رسلمنیا 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2008 : رسلمنیا 24 بیست و چهارمین رویداد سالانه رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 5 آوریل 2009 در استادیوم Reliant در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این دومین رسلمنیا بود که در هیوستون برگزار شد. اولین WrestleMania X-Seven در Reliant Astrodome بود که در آوریل 2001 برگزار شد. همچنین آخرین رسلمنیا بود که دارای نام تجاری ECW بود.

فروش بلیت این رویداد برای عموم در 3 نوامبر 2007 آغاز شد. WWE و شهر اورلاندو میزبان جشن هایی بودند که یک دوره پنج روزه را در منطقه مرکزی فلوریدا در بر می گرفت. رسلمنیا برای دومین سال متوالی رکورد پردرآمدترین پرداخت در تاریخ WWE را شکست. همچنین با فروش 5.85 میلیون دلاری از فروش بلیط، رکورد دروازه را برای سیتروس کاسه به ثبت رساند. طبق مطالعه ای که توسط Enigma Research Corporation از تورنتو انجام شد، حضور رکوردشکنی سیتروس بول حدود 51.5 میلیون دلار – بیش از 25 میلیون دلار پیش بینی شده – به اقتصاد محلی وارد کرد و 1.8 میلیون دلار درآمد مالیاتی محلی ایجاد کرد.

کمیسیون ورزشی مرکزی فلوریدا گزارش داد که این رویداد شغل ایجاد کرده و حدود 60000 بازدید کننده را به شهر آورده است. بیش از یک میلیون نفر این رویداد را به صورت پرداخت به ازای نمایش سفارش دادند و درآمدی معادل 23.8 میلیون دلار کسب کردند. همچنین اولین پخش رسلمنیا PPV با کیفیت بالا بود.

نتایج مسابقات رویداد

9 مسابقه کشتی حرفه ای برای این رویداد برنامه ریزی شده بود که دارای یک سوپر کارت، برنامه ریزی بیش از یک رویداد اصلی بود. در آخرین مسابقه این رویداد که بازی اصلی اسمکدان بود، The Undertaker با شکست Edge قهرمان سنگین وزن جهان شد. مسابقه اصلی راو یک مسابقه تهدید سه گانه بود که در آن رندی اورتون تریپل اچ و جان سینا را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند. مسابقه اصلی از برند ECW یک مسابقه انفرادی بود که در آن کین چاوو گوئررو را شکست داد و قهرمانی ECW را به دست آورد.

از شش مسابقه برنامه ریزی شده در آندرکارد، سه مسابقه بیشتر از بقیه ارتقا پیدا کردند. در یک مسابقه بدون رد صلاحیت، بوکسور حرفه ای فلوید “مانی” می ودر، بیگ شو را شکست داد. سایر مسابقات آندرکارد برجسته باعث شد که سی ام پانک در مسابقه تبلیغاتی Money in the Bank ladder و یک مسابقه بازنشستگی که در آن شاون مایکلز ریک فلیر را شکست داد، پیروز شد که منجر به جدایی فلیر از WWE و بازنشستگی از کشتی فعال شد.

داستان

رقابت غالب در رسلمنیا در برند راو بین رندی اورتون، جان سینا و تریپل اچ بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در رویداد پرداخت به ازای رویال رامبل در ژانویه، اورتون با موفقیت از قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای در برابر جف هاردی دفاع کرد و در اواخر همان شب، سینا از مصدومیت بازگشت و در مسابقه رویال رامبل که آخرین بار تریپل اچ را حذف کرد، به جای به چالش کشیدن اورتون، پیروز شد.

سینا تصمیم گرفت که او را در رسلمنیا به چالش بکشد، جایی که اورتون عمداً با سیلی زدن به داور خود را محروم کرد و در نتیجه قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد. بعداً، تریپل اچ نیز با شکست دادن پنج مرد دیگر به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی دبلیو دبلیو ای تبدیل شد. در مسابقه حذفی چمبر.دانلود رسلمنیا 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.