دانلود رسلمنیا 2009

دانلود رسلمنیا 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2009 : رسلمنیا 25 بیست و پنجمین رویداد سالانه رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 5 آوریل 2009 در استادیوم Reliant در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این دومین رسلمنیا بود که در هیوستون برگزار شد. اولین WrestleMania X-Seven در Reliant Astrodome بود که در آوریل 2001 برگزار شد. همچنین آخرین رسلمنیا بود که دارای نام تجاری ECW بود.

فروش بلیت‌های این رویداد برای عموم در 8 نوامبر 2008 آغاز شد. رسلمنیا برای سومین سال متوالی رکورد پردرآمدترین پرداخت در تاریخ WWE را شکست و 6.9 میلیون دلار از فروش بلیت به دست آورد. که شامل طرفداران نیز می‌شد. از تمام 50 ایالت ایالات متحده، 24 کشور و هفت استان کانادا.رسلمنیا 25 تقریباً 960000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش ایجاد کرد که 21.0 میلیون دلار درآمد داشت. این رویداد حدود 49.8 میلیون دلار به اقتصاد محلی تزریق کرد و 5.7 میلیون دلار درآمد مالیاتی محلی ایجاد کرد. که معادل 600 شغل تمام وقت برای منطقه است. با حضور 72744 نفر، هشتمین حضور بزرگ در تاریخ رسلمنیا است.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در کارت این رویداد برگزار شد که دارای یک سوپر کارت بود. برنامه‌ریزی بیش از یک مسابقه اصلی. مسابقه پایانی شب که مسابقه اصلی برند راو بود. یک مسابقه انفرادی بود که در آن تریپل اچ رندی اورتون را شکست داد. و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد. مسابقه اصلی برند اسمکدان یک مسابقه تریپل ترت برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که جان سینا مدافع عنوان قهرمانی اج و بیگ شو را شکست داد. و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

یکی دیگر از بازی‌های بی‌نظیر باعث شد تا آندرتیکر شاون مایکلز را شکست دهد. و روند شکست‌ناپذیر رسلمنیا را به 17-0 برساند. مسابقات برجسته روی آندر کارت شامل شکست مت هاردی جف هاردی در مسابقه Extreme Rules، کریس جریکو تیم Roddy Piper، Ricky Steamboat و Jimmy Snuka و مسابقه سالانه Money in the Bank نردبان بود که توسط CM Punk برنده شد.

داستان

به عنوان دومین رسلمنیا که در هیوستون و ایالت تگزاس پس از رسلمنیا ایکس سون در Astrodome برگزار می شود. WWE عمدتا رسلمنیا 25 را تحت عنوان “همه چیز در تگزاس بزرگتر است. به خصوص رسلمنیا” از زمان اعلام آن در رسلمنیا XXIV در مارس تبلیغ کرد.دانلود رسلمنیا 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.