دانلود رسلمنیا 2011

دانلود رسلمنیا 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2011 : رسلمنیا XXVIII بیست و هفتمین رویداد سالانه رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 3 آوریل 2011 در گنبد جورجیا در آتلانتا، جورجیا برگزار شد. این رویداد اولین رسلمنیا بود که در ایالت جورجیا و دومین رویدادی بود.

که پس از رسلمنیا XXIV در جنوب شرقی ایالات متحده برگزار شد. این همچنین آخرین رسلمنیا بود که در طول اولین تمدید برند برگزار شد، که در ماه آگوست به پایان رسید، اما در جولای 2016 دوباره برقرار شد. این شرکت به شدت شروع به اشاره به خود با مخفف WWE کرد. دواین «راک» جانسون به عنوان مجری این رویداد بود.

فروش بلیت های این رویداد برای عموم در 13 نوامبر 2010 آغاز شد. طبق گزارش درآمد سه ماهه دوم WWE، رسلمنیا XXVII 1,059,000 خرید PPV ایجاد کرد. که تقریباً 30 درصد در داخل و 15 درصد در سطح بین المللی نسبت به سال قبل افزایش داشته است. این رویداد با 71,617 شرکت کننده، 6.6 میلیون دلار درآمد کسب کرد. که آن را به سومین رویداد پردرآمد در WWE پس از رسلمنیا 25 و رویداد سال آینده رسلمنیا XXVIII تبدیل کرد. 62.1 میلیون دلار تاثیر اقتصادی برای آتلانتا ایجاد کرد که افزایش 17 میلیون دلاری نسبت به رویداد قبلی رسلمنیا بود و همچنین تقریباً 7.8 میلیون دلار مالیات محلی، ایالتی و شهرستانی ایجاد کرد.

از نظر انتقادی، این رویداد با استقبال متفاوتی روبرو شد. ستایش به مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان، پانک در مقابل اورتون و تریپل اچ در مقابل آندرتیکر تعلق گرفت. انتقادات به تگ مسابقات، رویداد اصلی، و لالر در مقابل کول، که دومی یکی از بدترین مسابقات در تاریخ رسلمنیا نامیده شده است.

نتایج مسابقات رویداد

کارت این رویداد شامل هشت مسابقه، شامل سه مسابقه اصلی بود. مسابقه نهایی این رویداد، مسابقه اصلی از راو بود، جایی که میز جان سینا را شکست داد. و به لطف کمک The Rock، قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد. و رویداد اصلی رسلمنیا XXVIII را بین راک و سینا برپا کرد. در مسابقه اصلی اسمک‌دان، اج، آلبرتو دل ریو را شکست داد. تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند—این آخرین مسابقه اج تا سال 2020 خواهد بود. در دیگر مسابقه مارکی، آندرتیکر تریپل اچ را در یک مسابقه No Holds Barred شکست داد. تا رگبار شکست ناپذیر رسلمنیا خود را به 19 برساند. -0. این اولین و تا کنون تنها رسلمنیا است که هیچ قهرمانی در آن تغییر نکرده است.

داستان

رویداد اصلی رسلمنیا XXVIII، کشتی راک را در مقابل جان سینا قرار داد. که به عنوان یک بار در طول زندگی، چهره مسابقه نسل شرکت معرفی شد. در اپیزود راو در 14 فوریه 2011، راک به عنوان میزبان رسلمنیا XXVII معرفی شد. و پس از بازگشت به دبلیو دبلیو ای، با جان سینا (و حریف سینا در آن رسلمنیا، قهرمان آن زمان دبلیو دبلیو ای، The Miz) دشمنی کرد. که برای هفته‌ها از نظر توهین‌های کلامی ادامه پیدا کرد. تا اینکه در 28 مارس اپیزود راو، جایی که سینا پس از دفع حملات Miz و شاگردش، الکس رایلی، Attitude Adjustment را به The Rock تحویل داد.دانلود رسلمنیا 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.