دانلود رسلمنیا 2017

دانلود رسلمنیا 2017 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2017 : WrestleMania 2017 سی و سومین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 2 آوریل 2017 در استادیوم کمپینگ ورلد در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد و سومین رسلمنیا بود که پس از XXIV (در همان محل) و XXVIII در ایالت فلوریدا برگزار شد. New Day (Big E، کوفی کینگستون، و خاویر وودز) به عنوان میزبان این رویداد بودند.

استقبال از این رویداد متفاوت بود، اگرچه تا حد زیادی به عنوان یک پیشرفت نسبت به رسلمنیا 32 در نظر گرفته شد. استایلز در مقابل مک ماهون، اوونز در مقابل جریکو، مسابقه نردبانی، رولینز در مقابل تریپل اچ و مسابقه قهرمانی جهانی ستایش شد. انتقادات به رویداد اصلی، مسابقه قهرمانی WWE و طول کلی نمایش محفوظ بود.

نتایج مسابقات رویداد

سیزده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش کیک آف. برای اولین بار پس از رسلمنیا 29 در سال 2013، دو قهرمانی جهانی به رقابت پرداختند: قهرمانی جهانی راو و قهرمانی دبلیو دبلیو ای اسمکدان. این اولین باری بود که از مسابقات قهرمانی جهانی، قهرمانی دیواز اسمکدان و قهرمانی جدید وزن کروزر در رسلمنیا دفاع شد. در رویداد اصلی، رومن رینز آندرتیکر را در یک مسابقه No Holds Barred شکست داد و دومین باخت خود را در رسلمنیا به آندرتیکر داد.

در حالی که باخت و رویدادهای بلافاصله پس از رویداد اصلی نشان داد که آندرتیکر بازنشسته شده است، او در سال 2018 به مسابقات درون رینگ در رسلمنیا 34 بازگشت. در مسابقه اصلی برای برند راو، براک لزنر گلدبرگ را شکست داد و برنده شد. یونیورسال چمپیونشیپ، به این ترتیب اولین کشتی گیر شد که هر دو عنوان WWE و یونیورسال را به دست آورد، و در مسابقه اصلی از اسمکدان، رندی اورتون بری وات را شکست داد و نهمین قهرمانی WWE خود را به دست آورد. این رویداد همچنین نشان دهنده بازگشت غافلگیر کننده The Hardy Boyz (جف هاردی و مت هاردی) بود که قهرمانی تیم Raw Tag را به دست آورد. همچنین اولین رسلمنیا بود که در نیمه شب به وقت شرقی روی آنتن رفت.

داستان

در رویال رامبل، آندرتیکر توسط رومن رینز در مسابقه قهرمانی حذف شد. در خیره بعدی، رینز فریاد زد: “این حیاط من است!”، ادعایی که آندرتیکر برای سالها مطرح کرده بود. در اپیزود 6 مارس راو، آندرتیکر با چوکسلم به رینز حمله کرد،و یک مسابقه بین آن دو برای رسلمنیا 33 برنامه ریزی شد که به رویداد اصلی تبدیل شد.

در رسلمنیا XX در سال 2004، گلدبرگ در اولین مسابقه خود مقابل یکدیگر براک لزنر را شکست داد. هر دو پس از این رویداد شرکت را ترک کردند، اما لزنر در سال 2012 بازگشت. پس از دوازده سال، گلدبرگ در سال 2016 بازگشت و بلافاصله با لزنر دشمنی کرد. او لزنر را در بازی Survivor Series در یک دقیقه و بیست و شش ثانیه شکست داد و همچنین به سرعت او را از مسابقه رویال رامبل حذف کرد.دانلود رسلمنیا 2017 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.