دانلود رسلمنیا 2018

دانلود رسلمنیا 2018 با کیفیت اورجینال

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 2018 : WrestleMania 2018 سی و چهارمین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از راو، اسمکدان و 205 لایو برگزار شد. این رویداد در 8 آوریل 2018 در مرسدس بنز Superdome در نیواورلئان، لوئیزیانا برگزار شد و دومین رسلمنیا بود که پس از XXX در این مکان برگزار شد.

رسلمنیا 34 بازخوردهای متفاوت و مثبتی از طرفداران و منتقدان دریافت کرد و مسابقات قهرمانی جهان با پاسخ های منفی بیشتری مواجه شد. رویداد اصلی بین لزنر و رینز به ویژه مورد انتقاد شدید قرار گرفت و توسط برخی به عنوان یکی از بدترین رویدادهای اصلی در تاریخ رسلمنیا مورد انتقاد قرار گرفت.با وجود این، جنبه های دیگر نمایش، مانند بازگشت دنیل برایان، مسابقات قهرمانی بین قاره ای و مسابقات قهرمانی دیواز اسمکدان، و اولین اجرای روندا روسی، به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد این کارت شامل چهارده مسابقه بود، از جمله سه مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، که مسابقه اصلی برند راو بود، براک لزنر قهرمانی جهانی را در برابر رومن رینز حفظ کرد. در مسابقه اصلی اسمک‌دان، ای‌جی استایلز در برابر شینسوکه ناکامورا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد. در دیگر مسابقات، روندا روسی اولین بازی خود را در دبلیو دبلیو ای انجام داد و دنیل برایان پس از نزدیک به سه سال غیبت به رینگ بازگشت. روسی با کورت انگل برای شکست تریپل اچ و استفانی مک ماهون در یک مسابقه تگ تیمی ترکیب شد، در حالی که برایان با شین مک ماهون برای شکست کوین اونز و سامی زین تیم شد. همچنین The Undertaker در یک مسابقه بداهه جان سینا را شکست داد.

همچنین در این کارت، شارلوت فلیر قهرمانی دیواز اسمکدان را در برابر آسوکا برنده رویال رامبل دیواز در سال 2018 حفظ کرد و به روند شکست ناپذیر آسوکا پایان داد. یک کودک 10 ساله به نام نیکلاس (پسر جان کون داور) وقتی با براون استرومن تیم شد تا سزارو و شیموس را برای قهرمانی تیم راو تگ شکست دهد، جوانترین قهرمان تاریخ WWE شد. همچنین این اولین باری بود که قهرمانی تگ تیم اسمکدان در رسلمنیا دفاع شد.

داستان

پس از اینکه براک لزنر در رسلمنیا 33 قهرمان جهانی شد،به ندرت از این عنوان دفاع کرد، که اغلب مورد انتقاد قرار می گرفت، به ویژه توسط رومن رینز. از آنجایی که برنده رویال رامبل مردان سال 2018 قهرمانی جهانی اسمکدان را انتخاب کرد، حریف لزنر رسلمنیا 34 از طریق مسابقه Elimination Chamber مشخص شد که توسط رینز برنده شد.این دو همچنین قبلاً در رسلمنیا 31 در مارس 2015 بر سر مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی دبلیو دبلیو ای لزنر (قهرمانی کنونی دبلیو دبلیو ای) با هم مبارزه کرده بودند، زیرا ست رولینز قرارداد پول در بانک خود را نقد کرد و رینز را پین کرد.[19] لزنر علیرغم تبلیغات، برای چندین قسمت از راو ظاهر نشد.

رینز بارها از لزنر انتقاد کرد و همچنین وینس مک ماهون رئیس/مدیر عامل WWE را مورد بازجویی قرار داد که به همین دلیل او به طور موقت تعلیق شد. زمانی که رینز برای مقابله با لزنر در راو ظاهر شد، توسط مارشال های ایالات متحده دستگیر شد. پادشاهان با دستبند به مارشال ها حمله کردند، اما سپس توسط لزنر مورد حمله قرار گرفتند.دانلود رسلمنیا 2018 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایتهای دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.