دانلود رسلمنیا 2023

دانلود رسلمنیا 2023 با کیفیت اورجینال

اکانت ویژه بخرید !

دانلود رایگان دو شب رسلمنیا و هال آف فیم و اسند اند دلیور در اکانت ویژه. کاربر ویژه میتواند این رویداد و فول شو های دیگر و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720 دانلود کند.

درباره رسلمنیا 2023

دانلود رسلمنیا 2023رسلمنیا 39 با نام گو تو رسلمنیا هالیوود به بازار عرضه می شود. سی و نهمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) و پخش زنده است که توسط WWE تولید می شود. برای کشتی گیرانی از بخش های برند راو و اسمکدان تبلیغاتی برگزار می شود. این رویداد قرار است به‌عنوان یک رویداد دو شبه برگزار شود. و در تاریخ‌های 1 و 2 آوریل 2023 در استادیوم SoFi در اینگلوود، کالیفرنیا برگزار شود. محل اصلی WrestleMania 37 قبل از همه‌گیری COVID-19 که مجبور به جابجایی آن شود.

رسلمنیا 39 شش بار در لس آنجلس بزرگ (پس از 2، VII، XII، 2000 و 21) و هفتمین دوره کلی در ایالت کالیفرنیا (شامل 31 مسابقه، که در منطقه خلیج سانفرانسیسکو برگزار شد) برگزار می شود. این همچنین اولین رسلمنیا خواهد بود؛ که تحت کنترل خلاق پل “تریپل اچ” لوسک، پس از بازنشستگی وینس مک ماهون در جولای 2022 برگزار می شود. مک ماهون از سال 1982 به عنوان رئیس و مدیر اجرایی شرکت خدمت کرده بود; رسلمنیا را در سال 1985 ایجاد کرد. اگرچه او در ژانویه 2023 به عنوان رئیس اجرایی به شرکت بازگشت; اما هیچ دخالتی در رزرو رویداد نداشت. همچنین اولین رسلمنیا خواهد بود که به صورت زنده در Binge در استرالیا پخش می شود.

تاریخچه رسلمنیا

رسلمنیا رویداد پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده WWE است که برای اولین بار در سال 1985 برگزار شد. این اولین PPV تولید شده توسط این شرکت بود؛ همچنین اولین رویداد مهم شرکت بود که از طریق پخش زنده در دسترس بود. زمانی که WWE شروع به استفاده از آن خروجی پخش در سال 2014 کرد. این طولانی‌ترین رویداد کشتی حرفه‌ای در تاریخ است. سالانه بین اواسط مارس تا اواسط آوریل برگزار می‌شود. این رویداد همراه با رویال رامبل، سامر اسلم، سروایور سریز و مانی این د بنک یکی از پنج رویداد بزرگ این شرکت در سال است. که از آن به عنوان “پنج بزرگ” یاد می شود.

رسلمنیا توسط فوربس ششمین برند ورزشی ارزشمند در جهان است. و به عنوان سوپر باول سرگرمی های ورزشی توصیف شده است. در رسلمنیا 39 کشتی گیرانی از بخش های برند راو و اسمکدان حضور خواهند داشت.در 10 فوریه 2020، WWE اعلام کرد. که استادیوم SoFi در اینگلوود، کالیفرنیا میزبان رسلمنیا 37 در 28 مارس 2021 خواهد بود. و این رویداد به عنوان “رسلمنیا به هالیوود می رود”. (همان شعاری که برای رسلمنیا 21 در سال 2005 استفاده شد) تبلیغ شد.

دیو ملتزر، روزنامه نگار رستلینگ گزارش داد که دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای در ابتدا برای میزبانی رسلمنیا در استادیوم سوفای در سال 2022 تلاش کرده بود. بنابراین می تواند این رویداد را به عنوان حضور کلی بیشتری نسبت به Super Bowl LVI (که در فوریه همان سال در همان مکان برگزار شد) تبلیغ کند. با این حال، مقامات شهر اینگلوود ترجیح دادند که رسلمنیا در سال 2021 برگزار شود تا برای Super Bowl LVI آماده شوند.

روش دانلود

دانلود رسلمنیا 2023 یا رسلمنیا 39 در صورت کاربر ویژه بودن در لینک سیتی رایگان است. در غیر این صورت میتونید فایل اورجینال 720 و 1080 رو از مدرن و لینک سیتی خریداری نمایید.