دانلود رمپیج 1993

دانلود رمپیج 1993 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رمپیج 1993 : این رویداد UK Rampage 1993 چهارمین و آخرین رویداد Rampage انگلستان بود که توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF) تولید شد. در 11 آوریل 1993 در شفیلد آرنا در شفیلد، انگلستان برگزار شد و به طور زنده از Sky Sports پخش شد. در 5 فوریه 2018 UK Rampage 1993 در شبکه WWE در دسترس قرار گرفت.این رویداد با معرفی لرد آلفرد هیز بابی هینان و جدیدترین شریک پخش آنها جیم راس آغاز شد.

نتایج مسابقات

در طول بازی افتتاحیه، فاتو برایان نابز را پس از یک ضربه در گوشه به صورت شکست داد، سپس فاتو با آفا که پای فاتو را نگه داشت برای اهرم اضافی پوشانده شد.آلفرد هیز در پشت صحنه با دونک دلقک مصاحبه می‌کند و می‌گوید از اینکه طرفداران بریتانیایی از او قدردانی می‌کنند خوشحال است. او در ادامه به کامالا توهین می کند و در مورد اینکه چگونه کراش وقتی دوینک دیگر از زیر رینگ در رسلمنیا IX بیرون آمد، قبل از اینکه برای مسابقه خود به رینگ بیرون بیاید، دوبل دید.

کامالا می‌توانست از بالا آمدن دوینک جلوگیری کند و با اسپلش به او ضربه بزند، اما کامالا نمی‌دانست که دوینک برای گرفتن یک سنجاق باید پشت او باشد، که به دوینک فرصت بهبودی داد. او از این فرصت برای ریکاوری استفاده کرد و زمانی که کامالا با داور بحث می‌کرد، دوینک کامالا را برای پیروزی پینفال بالا برد و از جوراب شلواری برای اهرم استفاده کرد.

در حالی که سامو به سمت رینگ می رفت، آقای پرفکت توسط هیز در پشت صحنه مصاحبه کرد. پرفکت اظهار داشت که اگرچه او همچنان در رسلمنیا IX دوبل از لکس لوگر می دید، اما شک نداشت که می تواند سامو را شکست دهد. پس از اینکه سامو سعی کرد ضربه سر را از طناب بالا بزند، پرفکت برای پیروزی به پرفکت پلکس ضربه زد.

ادامه نتایج

در مسابقه بعدی باب بک لاند دیمین دمنتو را شکست داد. هنگامی که دمنتو به دنبال بند رخت می‌رفت، بک‌لاند رد شد و توانست دمنتو را با یک رول بالا و یک پل به عقب برای اهرم سنجاق کند.در مسابقه بعدی تایفون با بروکلین برولر روبرو شد. در پایان مسابقه براولر تلاش کرد تایفون را بلند کند، اما نتوانست او را بلند کند. تایفون در عوض به برولر کوبید، او را به گوشه ای شلاق زد و بعد از او به گوشه ای پاشید و به دنبال آن پاورسلم دیگری برای بدست آوردن پیروزی.دانلود رمپیج 1993 همچنین دانلود آرشیو کامل رمپیج با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.