دانلود رولوشن 2023

دانلود رولوشن 2023

دانلود رولوشن 2023 با کیفیت اورجینال

اکانت ویژه بخرید !

کاربر ویژه میتواند این رویداد و فول شو های دیگر و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720 دانلود کند.

تاریخ انتشار : پانزدهم اسفند

درباره رولوشن 2023

دانلود رولوشن 2023 – رولوشن 2023 چهارمین رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده کشتی حرفه‌ای رولوشن (PPV) است که توسط All Elite Wrestling (AEW) تولید می‌شود. این رویداد در 5 مارس 2023 در مرکز چیس در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا برگزار می‌شود. و اولین PPV AEW در کالیفرنیا برگزار می‌شود. این همچنین اولین پرداخت به ازای AEW خواهد بود که در ESPN در استرالیا، نیوزلند و جزایر اقیانوس آرام پخش می شود.

زمینه سازی

Revolution یک پرداخت به ازای مشاهده (PPV) است که هرساله در اواخر فوریه تا اوایل مارس توسط All Elite Wrestling (AEW) از سال 2020 برگزار می‌شود. این یکی از چهار PPV بزرگ AEW است که شامل Double or Nothing، All Out نیز می‌شود. و Full Gear، چهار نمایش بزرگ آنها که به صورت فصلی تولید می شوند.

در خلال بحث رسانه‌ای پس از رویداد Full Gear در 20 نوامبر 2022. AEW اعلام کرد که رویداد انقلاب چهارم در 5 مارس 2023 در مرکز چیس در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا برگزار می‌شود. و اولین PPV AEW در کالیفرنیا برگزار می‌شود. فروش بلیت‌ها در 9 دسامبر 2022 آغاز شد. در بخشی از هفته منتهی به این رویداد، چهارشنبه شب دینامیت و جمعه شب رامپیج به ترتیب در تاریخ 1 و 3 مارس به صورت زنده از کاخ گاو در همان نزدیکی پخش خواهند شد.

خطوط داستان

Revolution مسابقات کشتی حرفه ای را شامل می شود که کشتی گیران مختلف از دشمنی ها و داستان های قبلی را درگیر می کند. کشتی‌گیران قهرمانان، شرورها یا شخصیت‌های کمتر متمایز را در رویدادهایی به تصویر می‌کشند. که تنش ایجاد می‌کنند و به یک مسابقه کشتی یا مجموعه‌ای از مسابقات ختم می‌شوند. داستان‌ها در برنامه‌های تلویزیونی هفتگی AEW، Dynamite و Rampage، و همچنین برنامه‌های پخش آنلاین تکمیلی، Dark و ارتفاع.

در فول گیر، MJF جان موکسلی را شکست داد و با کمک ویلیام ریگال، رهبر باشگاه رزمی بلکپول (BCC)، که به ماکسلی خیانت کرد. قهرمان مسابقات جهانی AEW شد. دو هفته بعد، MJF دوبل از رگال عبور کرد.. و با بند برنجی ریگال به گردن آسیب دیده او حمله کرد. این موضوع باعث خشم برایان دانیلسون، یکی دیگر از اعضای BCC و یکی از مشمولان ریگال شد.

MJF بعداً اظهار داشت که اگر دنیلسون می‌خواهد یک مسابقه عنوانی مقابل او در Revolution برگزار کند. باید تمام مسابقات انفرادی خود را در یک دوره یک ماهه برنده می‌شد. که دانیلسون با این شرط موافقت کرد که مسابقه آنها در PPV 60-6 باشد. دقیقه مسابقه مرد آهنین. دانیلسون در ادامه کونوسوکه تاکشیتا، باندیدو، برایان کیج و تیموتی تاچر را شکست داد. قبل از اینکه راش را در قسمت 8 فوریه Dynamite شکست داد تا مسابقه قهرمانی جهان در انقلاب رسمی شود.

ادامه …

در مسابقه ویژه Dynamite: Championship Fight Night، The Gunns (Austin Gunn و Colten Gunn) The Acclaimed (Anthony Bowens و Max Caster) را شکست داد. و قهرمانی تگ تیم جهانی AEW را به دست آورد. هفته بعد، یک مسابقه تگ تیمی سه طرفه برای یک عنوان برای Revolution with The Gunns. و برندگان Revolution Tag Team Battle Royal و Casino Tag Team Royale برنامه ریزی شده بود. اما بعد از اینکه The Acclaimed شرط مسابقه مجدد آنها را مطرح کرد، مسابقه به مسابقه چهار طرفه تگ تیم تغییر یافت. در اپیزود 22 فوریه Dynamite، جی لثال و جف جارت برنده تیم انقلابی تگ بتل رویال شدند تا به مسابقه اضافه شوند.دانلود رولوشن 2023 از مدرن پس از انتشار ممکن خواهد بود.