دانلود رولوشن 2024

دانلود رولوشن 2024

دانلود رولوشن 2024 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اشتراک ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • لینک دانلود قرار گرفت
  • استینگ و داربی آلین vs تی بی ای - تگ تیم مچ
  • کریستین کیج در مقابل آدام کوپلند یا دنیل گارسیا
  • ساموآ جو vs آدام پیج vs سورو استریکلند
  • بادی کینگستون vs برایان دانیلسون
  • تونی استورم vs دئونا
  • اورنج کسیدی vs رودریک استرانگ
  • تاریخ انتشار : 14 اسفند

درباره رویداد

دانلود رولوشن 2024 : رولوشن 2024 پنجمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای رولوشن است که توسط All Elite Wrestling یا AEW تولید می‌شود. در 3 مارس 2024 در گرینزبورو کولیسئوم در گرینزبورو، کارولینای شمالی برگزار می‌شود و اولین PPV AEW در کارولینای شمالی برگزار می‌شود. این رویداد میزبان مسابقه نهایی تقریباً 40 ساله استینگ خواهد بود و در همان مکانی برگزار خواهد شد که در آن در Clash of the Champions I در مارس 1988 با ریک فلیر روبرو شد، که توسط جیم کراکت پروموشن از اتحادیه کشتی ملی تهیه شد.

پشت زمینه

انقلاب 2024 توسط استینگ کشتی گیر و کهنه سرباز کشتی AEW در اپیزود Dynamite در 18 اکتبر 2023 تایید شد. استینگ اولین بازی خود در AEW را در انقلاب 2021 که یک مبارزه خیابانی تیم تگ سینمایی با شریک تگ داربی آلین بود.فلیر همچنین تایید کرد که برای مسابقه در گوشه استینگ خواهد بود. این همچنین اولین PPV AEW خواهد بود که در کارولینای شمالی برگزار می شود.

داستان

پس از پیروزی استینگ و داربی آلین در Dynamite: Homecoming در 10 ژانویه و با نزدیک شدن سریع انقلاب، تونی شیاوونه از استینگ پرسید که حریف نهایی او چه کسی خواهد بود. قبل از اینکه استینگ بتواند پاسخ دهد، یانگ باکس (مت جکسون و نیک جکسون) در اولین حضورشان پس از فول گیر در نوامبر 2023 قطع شد. دو تیم متعاقباً به یکدیگر خیره شدند و مفسران اشاره کردند که یانگ باکس می‌خواهد استینگ و آلین را به چالش بکشد. برای مسابقه نهایی استینگ.

هفته بعد، The Young Bucks که اکنون به صورت جداگانه ترجیح می دهند متیو و نیکلاس نامیده شوند، گفتند که نقش خود را به عنوان معاون اجرایی AEW جدی تر خواهند گرفت و گفت که در حالی که به استینگ احترام می گذارند، زمان خداحافظی فرا رسیده است. بعدها، آلین یادآور شد که او و استینگ به عنوان یک تیم تگ شکست نخورده بودند و اعلام کرد که داستان خود را با هم به عنوان قهرمانان تگ جهانی AEW پایان خواهند داد.آنها پس از آن عنوان را در قسمت 7 فوریه به دست آوردند، اما پس از مسابقه، توسط The Young Bucks مورد حمله وحشیانه قرار گرفتند.دانلود راو 5 فوریه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز بعد از برگزاری شو ممکن است.