دانلود رویال رامبل 1988

دانلود رویال رامبل 1988 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1988 : Royal Rumble 1988 اولین رویداد رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد به عنوان یک برنامه ویژه تلویزیونی در شبکه ایالات متحده آمریکا در همان شب با پرداخت به ازای هر بازدید (PPV) Bunkhouse Stampede توسط Jim Crockett Promotions پخش شد و بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال اصلاح شده که در آن شرکت کنندگان در فواصل زمانی معین وارد می شوند. به جای اینکه همه در همان زمان در رینگ شروع شوند. این تنها رویداد رویال رامبل خواهد بود که به عنوان یک ویژه تلویزیونی پخش می شود، زیرا با شروع رویداد 1989، پخش آن به صورت پرداخت به ازای نمایش آغاز شد. پس از راه اندازی شبکه WWE در سال 2014، این رویال رامبل افتتاحیه با بقیه رویدادهای رویال رامبل در بخش PPV گنجانده شد.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد چهار مسابقه به رقابت پرداختند. این رویداد با اولین مسابقه تلویزیونی رویال رامبل که توسط جیم دوگان برنده شد برجسته شد. مسابقه نهایی دو از سه مسابقه پاییز بود که در آن جزیرهرز (هاکو و تاما) The Young Stallions (پل روما و جیم) را شکست داد. قدرت ها). علاوه بر این، فرشتگان بمب پرش (نوریو تاتنو و ایتسوکی یامازاکی) در دو بازی از سه مسابقه پاییزی، گروه گلامور گرز (جودی مارتین و لیلانی کای) را شکست دادند و قهرمانی تگ تیم زنان WWF را به دست آوردند و در مبارزه افتتاحیه، ریکی استیم‌بوت ریک را شکست داد.

داستان

ایده مسابقه رویال رامبل توسط کشتی گیر پت پترسون ساخته شد. قوانین این بود که هر کشتی گیر باید عددی بین 1 تا 20 را ظاهراً به صورت تصادفی بکشد. شرکت‌کنندگان شماره 1 و 2 مسابقه را آغاز می‌کردند در حالی که سایر شرکت‌کنندگان هر دو دقیقه به مسابقه می‌پیوندند. مانند یک نبرد رویال استاندارد، شرکت‌کنندگان باید حریفان خود را با پرتاب کردن آنها بر روی طناب بالا در حالی که هر دو پا به زمین برخورد می‌کردند، حذف می‌کردند. برنده آخرین کشتی گیر باقی مانده پس از حذف همه کشتی گیران دیگر خواهد بود.

اولین مسابقه آزمایشی رویال رامبل در یک نمایش خانگی فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) در 4 اکتبر 1987 در سالن کیل در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد. این یک مسابقه 12 نفره بود که One Man Gang پس از آخرین حذف Junkyard Dog برنده شد. احتمالاً به دلیل عدم پخش تلویزیونی این رویداد و یک شکست مالی (فقط 1976 شرکت کننده) این رویداد توسط تبلیغات تایید نشده است.دانلود رویال رامبل 1988 و آرشیو کامل رویدادهای 1988 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.با خرید اشتراک هم میتونید آرشیو کامل پی پر ویو رو بدست بیاورید.