دانلود رویال رامبل 1989

دانلود رویال رامبل 1989 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1989 : Royal Rumble 1989 دومین رویداد رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد پس از پخش مراسم افتتاحیه به عنوان یک برنامه ویژه تلویزیونی، رویداد سال 1989 به صورت پرداخت به ازای مشاهده (PPV) پخش شد، بنابراین به یکی از چهار رویداد اصلی سالانه PPV WWF، همراه با رسلمنیا، سامر اسلم و سری های Survivor تبدیل شد که به رسمیت شناخته شدند. به عنوان “چهار بزرگ”. این در 15 ژانویه 1989 در اجلاس سران در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این بازی بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال اصلاح شده که در آن شرکت کنندگان در فواصل زمانی معین وارد می شوند به جای اینکه همه به طور همزمان در رینگ شروع شوند.

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه تاریک. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل 1989 بود که توسط بیگ جان استاد که آخرین بار تد دیبیاس را حذف کرد برنده شد. مسابقات برجسته روی آندر کارت عبارت بودند از جیم دوگان و بنیاد هارت (برت هارت و جیم نیدارت) که دینو براوو و روژ افسانه (ژاک و ریموند روژو) را در یک مسابقه دو از سه سقوط شکست دادند، راکین رابین جودی مارتین را شکست داد. برای حفظ قهرمانی زنان WWF، و پادشاه هاکو با شکست هارلی ریس تاج و شنل پادشاه حلقه خود را حفظ کرد.

داستان

درگیری اصلی رویال رامبل بین 30 فوق ستاره از کل فدراسیون جهانی کشتی (WWF) بود که برای شرکت در اولین مسابقه 30 نفره رویال رامبل انتخاب شده بودند. بیگ جان استاد در اواخر سال 1988 به WWF بازگشت و بعد از اینکه از مدیر سابق بابی هنان جانبداری نکرد و با مشتری هنان آندره غول آغاز شد، به بیبی فیس تبدیل شد. هر دو مرد برای شرکت در مسابقه رویال رامبل قرارداد امضا کردند.

آقای پرفکت که در تابستان 1988 به WWF ملحق شد به عنوان یک کشتی گیر پاشنه دار شکست ناپذیر رانده شد و نام خود را وارد مسابقه کرد. اخبار بد براون به عنوان یک پاشنه قدرتمند متکبر که دشمن کشتی گیران صورت و پاشنه بود رانده شد. در نتیجه نام خود را نیز وارد مسابقه کرد.دانلود رویال رامبل 1989 و آرشیو کامل رویدادهای 1989 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.با خرید اشتراک هم میتونید آرشیو کامل پی پر ویو رو بدست بیاورید.