دانلود رویال رامبل 1990

دانلود رویال رامبل 1990 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1990 : Royal Rumble 1990 سومین رویداد رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 21 ژانویه 1990 در ورزشگاه اورلاندو آرنا در اورلاندو فلوریدا برگزار شد. این بازی بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال اصلاح شده که در آن شرکت کنندگان در فواصل زمانی معین وارد می شوند به جای اینکه همه به طور همزمان در رینگ شروع شوند.

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل 1990 بود که توسط قهرمان سنگین وزن WWF جهانی، هالک هوگان، که آخرین بار آقای پرفکت را حذف کرد، برنده شد. در مسابقات Undercard، جیم دوگان Big Boss Man را با رد صلاحیت شکست داد، رونی گاروین Greg “The Hammer” Valentine را در مسابقه Submission شکست داد و Bushwhackers (Bushwhacker Butch و Bushwhacker Luke) The Fabulous Rougeaus (Jacques Rougeau and Raymond Rougeau) را شکست داد.

داستان

سایر کشتی گیران در فدراسیون جهانی کشتی – از جمله هالک هوگان قهرمان سنگین وزن WWF و سایر قهرمانان – برای شرکت در مسابقه رویال رامبل در سال 1990 آماده شدند. تعداد زیادی از کشتی گیران تگ تیم، کشتی گیران میان کارت و کشتی گیران رویداد اصلی برای شرکت در این مسابقه شماره ورودی خود را دریافت کردند. قبل از این مسابقه، گفته شد که جک تونی، رئیس WWF، “امنیت بیشتری” به روند قرعه کشی اختصاص داده است.

تد دیبیاس که در رویداد سال قبل برای به دست آوردن یک شماره دیرهنگام تقلب کرده بود، در نهایت به ژن اوکرلوند فاش کرد که شماره 1 را به دست آورده است. در مقابل، آقای پرفکت فاش کرد که “تساوی عالی” – #30 را به دست آورده است.دانلود رویال رامبل 1990 و آرشیو کامل رویدادهای 1990 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.با خرید اشتراک هم میتونید آرشیو کامل پی پر ویو رو بدست بیاورید.