دانلود رویال رامبل 1991

دانلود رویال رامبل 1991 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1991 : Royal Rumble 1991 چهارمین رویداد رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 19 ژانویه 1991 در میامی آرنا در میامی فلوریدا برگزار شد. این بازی بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال اصلاح شده که در آن شرکت کنندگان در فواصل زمانی معین وارد می شوند به جای اینکه همه به طور همزمان در رینگ شروع شوند.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد هفت مسابقه از جمله یک مسابقه تاریک برگزار شد. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 1991 بود که توسط هالک هوگان برنده شد که آخرین بار زلزله را حذف کرد و هوگان را به اولین برنده رویال رامبل تبدیل کرد. در سایر مسابقات مشخص شده در آندرکارت، گروهبان. اسلتر The Ultimate Warrior را شکست داد و قهرمان سنگین وزن WWF شد، تد دیبیاس و ویرجیل داستی رودز و داستین رودز را شکست دادند، مونتی کوکو بی ور را شکست داد و راکرها (مارتی جنتی و شاون مایکلز) اورینت اکسپرس (کاتو و تاناکا) را شکست دادند. ).

داستان

دشمنی اصلی رویال رامبل بین قهرمان سنگین وزن WWF جهانی، The Ultimate Warrior، که از زمان شکست هالک هوگان در رسلمنیا VI در 1 آوریل 1990 قهرمان شده بود، و گروهبان بود. Slaughter، که در سال 1990 به WWF بازگشته بود و به یک شرور (پاشنه) هوادار دولت عراق تبدیل شد. دشمنی آنها در زمانی شروع شد که ایالات متحده درگیر عملیات سپر صحرا بود (که در 17 ژانویه، دو روز قبل از رویال رامبل به عملیات طوفان صحرا تبدیل شد).

اسلتر و مدیرش، ژنرال عدنان، در طول آماده‌سازی بازی‌شان، چندین تبلیغ ضد آمریکایی را قطع کردند تا گرما را برای این رویداد ایجاد کنند. در یک نقطه، اسلتر بسته بندی هدیه ای را باز کرد و یک جفت چکمه را که ظاهراً صدام حسین دیکتاتور عراق برای او فرستاده بود، نشان داد. در این بین، “Macho King” رندی ساویج Warrior را به سری مسابقات خود به چالش کشید که Warrior با موفقیت به آنها پاسخ داد.دانلود رویال رامبل 1991 و آرشیو کامل رویدادهای 1991 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.