دانلود رویال رامبل 1992

دانلود رویال رامبل 1992 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1992 : Royal Rumble 1992 پنجمین رویداد رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 19 ژانویه 1992 در Knickerbocker Arena در آلبانی، نیویورک برگزار شد. این بازی بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال اصلاح شده که در آن شرکت کنندگان در فواصل زمانی معین وارد می شوند به جای اینکه همه به طور همزمان در رینگ شروع شوند.

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 1992 بود. این مسابقه رویال رامبل قابل توجه بود زیرا برای اولین بار، برنده مسابقات جهانی سنگین وزن WWF را که در دسامبر 1991 تخلیه شده بود، برنده شد. هوگان به ترتیب با شماره های 20 و 26 وارد می شود. در دیگر مسابقات مشخص شده در زیر کارت، بلایای طبیعی (زلزله و تایفون) یک مسابقه قهرمانی تگ تیم WWF در برابر قهرمانان فعلی لژیون از عذاب (هاک و حیوانات)، برادران بورلی (بلیک بورلی و بیو بورلی) در یک مسابقه داشت. تگ تیم مسابقه The Bushwhackers (Bushwhacker Luke and Bushwhacker Butch) را تگ کنید، و Roddy Piper با قهرمان فعلی وزن بین قاره‌ای WWF، The Mountie، با این عنوان روبرو شد.

داستان

این رویداد شامل پنج مسابقه از جمله مسابقه رویال رامبل بود. مسابقه رویال رامبل کمک کرد تا جاستیس به یک شخصیت شرور تبدیل شود. جاستیس – که از مصدومیت اخیر باز می گشت – در شماره 29 قرار گرفت و در بین چهار کشتی گیر پایانی همراه با هوگان، رندی ساویج قرار گرفت، اگرچه او به بیرون از رینگ پرید تا به جیک مار رابرتز و فلیر ضربه بزند. عدالت ساویج و سپس هوگان را حذف کرد و خود و فلیر را در رینگ رها کرد. در طول پخش زنده اولیه پرداخت به ازای هر بازدید، حذف هوگان توسط جاستیس با صدای بلندی توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت، حتی اگر طبق برنامه‌های داستانی، سید “دزدانه از پشت سر زد” تا هوگان را بیرون بیاندازد.

به این ترتیب، واکنش اولیه از پخش‌های تلویزیونی بعدی رویداد ویرایش شد، با گوریلا مونسون، گوینده بازی به بازی، نظرات جدیدی را اضافه کرد که سید را به خاطر اقداماتش محکوم می‌کرد (مونسون در ابتدا گفته بود که حذف هوگان توسط جاستیس منصفانه بود). هوگان که پس از حذف شدن همچنان در کنار رینگ بود، بازوی سید را گرفت و به اندازه کافی حواس او را پرت کرد تا فلیر او را حذف کند تا در مسابقه پیروز شود و قهرمان جدید سنگین وزن WWF جهانی شود. پس از پایان مسابقه، سید و هوگان در رینگ با هم درگیر شدند و باید توسط نیروهای امنیتی از هم جدا می شدند.دانلود رویال رامبل 1992 و آرشیو کامل رویدادهای 1992 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.