دانلود رویال رامبل 1993

دانلود رویال رامبل 1993 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1993 : Royal Rumble 1993 ششمین رویداد رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 24 ژانویه 1993 در ARCO Arena در ساکرامنتو، کالیفرنیا برگزار شد. این بازی بر روی مسابقه رویال رامبل متمرکز بود، یک نبرد رویال تغییر یافته که در آن شرکت‌کنندگان در فواصل زمانی مشخص وارد رینگ می‌شوند، نه اینکه همه به طور همزمان در رینگ شروع شوند.

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 1993 بود. این جایزه توسط یوکوزونا، که یک مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF در رسلمنیا IX دریافت کرد، برنده شد. این اولین باری بود که برنده رامبل مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا به دست آورد، که اکنون استاندارد این رویداد سالانه است. در دیگر مسابقات برجسته، برت هارت با شکست ریزور رامون قهرمان سنگین وزن جهانی WWF را حفظ کرد و شاون مایکلز مارتی جانتی را شکست داد تا قهرمانی بین قاره ای WWF را حفظ کند.

داستان

چندین دشمنی نیز زمینه ساز مسابقه رویال رامبل شد. ویرجیل چندین سال به عنوان خدمتکار و محافظ تد دیبیاس خدمت کرده بود. دیبیاس رفتار بدی با ویرژیل داشت که در نهایت باعث شد ورجیل علیه کارفرمای خود روی بیاورد. در رویال رامبل 1991، او پس از یک مسابقه با ضربه زدن به قهرمانی میلیون دلاری به دیبیاس حمله کرد، عنوانی که دیبیاس به خود اعطا کرده بود.ویرژیل دیبیاس را برای کمربند در تابستان اسلم 1991 شکست داد،اگرچه دیبیاس بعداً این عنوان را به دست آورد.آندرتیکر با مدیر هاروی ویپلمن دعوا داشت.

او در سال 1992 یک سری مسابقات در برابر کامالا داشت که شامل یک مبارزه در سامراسلم بود.این رقابت در یک مسابقه تابوت در Survivor Series 1992 به اوج خود رسید. تیتو سانتانا و ریک مارتل در سال 1987 یک تیم تگ به نام Strike Force تشکیل داده بودند و آنها مسابقات قهرمانی تگ تیم جهانی را به مدت پنج ماه با هم برگزار کردند.مارتل در جریان مسابقه ای در برابر Brain Busters در رسلمنیا V کنار رفت و سانتانا را ترک کرد تا به تنهایی با هر دو حریف روبرو شود.در نتیجه تیم از هم جدا شد و شرکای سابق با هم اختلاف داشتند.دانلود رویال رامبل 1993 و آرشیو کامل رویدادهای 1993 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.