دانلود رویال رامبل 1994

دانلود رویال رامبل 1994 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1994 : Royal Rumble 1994 هفتمین رویداد رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در روز شنبه، 22 ژانویه 1994، در مرکز مدنی پراویدنس در پراویدنس، رود آیلند برگزار شد – آخرین رویال رامبل در یک شنبه تا رویداد 2022 برگزار شد. شش مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک.

نتایج مسابقات رویداد

برای رویداد 1993، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. مسابقه رویال رامبل در سال 1994 نیز همان جایزه را به برنده اهدا کرد، که مسابقه ای برای مسابقات جهانی سنگین وزن WWF در رسلمنیا X بود، بنابراین به یک سنت برای مسابقه سالانه رویال رامبل تبدیل شد.

رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 1994 بود. لکس لوگر و برت هارت پس از حذف همزمان یکدیگر به عنوان برنده های مشترک معرفی شدند. آندرکارت نشان داد که یوکوزونا آندرتیکر را در یک مسابقه کاسکت شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن WWF را حفظ کند، کبک ها (ژاک و پیر) برت هارت و اوون هارت را شکست دادند تا قهرمانی تگ تیم WWF را حفظ کنند، و ریزور رامون با شکست دادن ایروین آر شیستر، همچنان قهرمان شد.

داستان

رقابت بین یوکوزونا و آندرتیکر در سری Survivor 1993 آغاز شد. یوکوزونا که به عنوان یک هیولای غیرقابل توقف تحت فشار قرار گرفت، [20] نتوانست آسیب جدی به آندرتیکر وارد کند زمانی که این دو در یک مسابقه حذفی با یکدیگر روبرو شدند. یوکوزونا سر آندرتیکر را به پله های فولادی منتهی به رینگ کوبید، اما آندرتیکر آسیبی ندید.عداً، یوکوزونا از حرکت پایانی خود، Banzai Drop، در The Undertaker استفاده کرد. با این حال، زمانی که او سعی کرد این حرکت را تکرار کند، آندرتیکر اولین کشتی‌گیری بود که پس از حرکت، یوکوزونا و مدیرانش را غافلگیر کرد.

در مسابقه کاسکت به آندرتیکر ضربه عنوان داده شد. در هفته‌های بعد، مشخص شد که یوکوزونا از تابوت‌ها می‌ترسد.آندرتیکر از این دانش برای به دست آوردن مزیت روانی در مسابقه استفاده کرد. در یک موقعیت، پل بیر تابوت را به رینگ آورد تا یوکوزونا را بترساند. وقتی یوکوزونا برای مواجهه با ترسش به تابوت نزدیک شد، آندرتیکر بیرون آمد تا یوکوزونا را بترساند.دانلود رویال رامبل 1994 و آرشیو کامل رویدادهای 1994 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.