دانلود رویال رامبل 1995

دانلود رویال رامبل 1995 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1995 : Royal Rumble 1995 هشتمین رویداد رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 22 ژانویه 1995 در گنبد خورشیدی USF در تامپا، فلوریدا برگزار شد. این رویداد دارای پنج مسابقه در کارت خود بود. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 1995، برنده یک مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF در رسلمنیا یازدهم دریافت کرد.

چندین خط داستانی از رویال رامبل 1995 به رسلمنیا یازدهم، پرداخت به ازای بعدی WWF منتقل شد. حمله بام بام بیگلو به تالار مشاهیر لیگ ملی فوتبال لارنس تیلور که در میان جمعیت نشسته بود. این یک مسابقه بین این دو را در رسلمنیا تنظیم کرد. پاملا اندرسون در کنار رینگ بود و قرار بود برنده مسابقه رویال رامبل را در مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF در رسلمنیا همراهی کند.

اگرچه شاون مایکلز در مسابقه پیروز شد، اندرسون در رسلمنیا با دیزل به رینگ آمد. دشمنی آندرتیکر با شرکت میلیون دلاری تد دیبیاس نیز تشدید شد، زیرا افراد دیبیاس کوزه ای را دزدیدند که گفته می شد به آندرتیکر قدرت می داد. جرت و رامون چندین ماه به دعوای خود ادامه دادند و برت هارت باب بک لاند را به دلیل دخالت بک لاند در مسابقه قهرمانی سنگین وزن WWF هدف قرار داد.

مسابقات

رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 1995 بود که شاون مایکلز پس از حضور در اولین مسابقه و پشت سر گذاشتن 29 کشتی گیر دیگر برنده شد. این اولین باری بود که اولین نفر برنده مسابقه شد. این رویداد همچنین یک مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن WWF جهانی برگزار کرد که در آن دیزل از عنوان قهرمانی در برابر برت هارت دفاع کرد. بازی با دخالت چند کشتی گیر دیگر متوقف شد و داور کنترل مسابقه را از دست داد. دو مسابقه دیگر عنوان قهرمانی برگزار شد. جف جارت قهرمانی بین قاره‌ای WWF را از ریزور رامون برد و The 1–2–3 Kid و باب هالی در مسابقه‌ای که قهرمانان جدید تگ تیم WWF را تعیین کرد، برنده مسابقه نهایی شدند.

داستان

همچنین در Survivor Series 1994، شاون مایکلز و دیزل پس از اینکه مایکلز به طور تصادفی به صورت دیزل لگد زد با هم مشاجره کردند. اگرچه این زوج قهرمانی تگ تیم WWF را با هم برگزار کردند، دیزل گفت که دیگر نمی‌خواهد با مایکلز تیم شود.عنوان خالی شد و WWF مسابقاتی را برای تعیین قهرمانان جدید برگزار کرد.در طول مسابقات، The Smoking Gunns مجبور به عقب نشینی شدند که بارت گان در یک تصادف سواری مجروح شد.

در نتیجه، کید 1–2–3 و باب هالی جای خود را گرفتند. اسلحه ها درخواست کردند که بعد از مسابقات، زمانی که بارت بهبود یافته بود، شات عنوان را دریافت کنند.کید و هالی 1–2–3 و تیم بام بام بیگلو و تاتانکا تد دیبیاس به فینال راه یافتند. مسابقه تعیین قهرمانان جدید قرار بود در رویال رامبل برگزار شود.دانلود رویال رامبل 1995 همچنین آرشیو رویدادهای کشتی کج سال 1995 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.