دانلود رویال رامبل 1996

دانلود رویال رامبل 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1996 : Royal Rumble 1996 نهمین رویداد رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 21 ژانویه 1996 در ورزشگاه سلند آرنا در فرزنو، کالیفرنیا برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 1996، برنده یک مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF در رسلمنیا XII دریافت کرد.

مسابقات

رویداد اصلی شاهد رویارویی آندرتیکر با برت هارت برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF بود، جایی که آندرتیکر با رد صلاحیت به دلیل تداخل دیزل برنده شد. هارت به عنوان عناوین حفظ می شود، پس از رد صلاحیت، دست خود را تغییر نمی دهد، مگر اینکه شرط شود. آندرکارت مسابقه رویال رامبل 1996 را نشان می‌داد که شاون مایکلز با حذف آخرین دیزل برنده شد، و تبدیل به دومین نفری شد که دو بار در مسابقه رویال رامبل پیروز شد و بعد از هالک هوگان پشت سر هم پیروز شد.

داستان

رویال رامبل در سال 1996 اولین حضور استیو آستین را با پرداخت به ازای هر بازدید نشان داد، در اینجا از نام “رینگ مستر”، استاد تکنسین حلقه مو بلوند و کشتی گیر برجسته در “مرد میلیون دلاری” اصطبل تد دیبیاس استفاده کرد. حذف او تصادفی بود، زیرا قرار بود در چهار تیم پایانی باشد، اما زمانی که با فاتو در حال انجام یک نقطه بود، روی طناب ها لیز خورد و از زمین افتاد.

در هفته‌های بعد از رویال رامبل، حیله «رینگ مستر» با واکنش ملایم طرفداران مواجه شد و آستین را وادار کرد تا ظاهر و حیله‌ای جدید برای خود بسازد: حیله «Stone Cold»، حیله فردی بددهن که آبجو می‌نوشید.و آزادانه نظر خود را بیان می کرد، بی توجه به اینکه چه کسی را عصبانی می کند یا دوستانی دارد (اغلب به پاشنه پا و صورتش حمله می کرد)، آشکارا قوانین را نادیده گرفت و تا آخرین نفس خود جنگید. آستین به عنوان “Stone Cold” – که اولین دشمنی بزرگ خود را با ساویو وگا با نام “The Ringmaster” آغاز کرد و پس از تغییر حیله اش آن را ادامه داد – به یکی از بزرگترین ستاره های WWF تبدیل شد و به معرفی نگرش تبلیغاتی کمک کرد.دانلود رویال رامبل 1996 همچنین آرشیو رویدادهای کشتی کج سال 1996 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.