دانلود رویال رامبل 1997

دانلود رویال رامبل 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1997 : رویال رامبل 1997 دهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 18 ژانویه 1998 در San Jose Arena در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شد.این رویداد در 19 ژانویه 1997 از Alamodome در سن آنتونیو، تگزاس برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد.

حضور 60,477 نفر، بالاترین جمعیت ثبت شده زنده در تاریخ رویال رامبل است و نسخه 2017 این رویداد که در همان مکان برگزار شد، دومین رویداد بزرگ بود. علاوه بر قهرمان شهر خود شاون مایکلز که برای قهرمانی WWF رفت، WWF با تبلیغات لوچا لیبر AAA در سراسر جهان (AAA) مستقر در مکزیک کار می کرد و چندین کشتی گیر از آن شرکت در مسابقه رویال رامبل و همچنین در یک مسابقه شرکت داشتند. تعداد مسابقات undercard

نتایج مسابقات رویداد

برای رویداد 1997، برنده یک مسابقه برای قهرمانی WWF در رسلمنیا 13 دریافت کرد. رویداد اصلی شاهد بود که Shawn Michaels Sycho Sid را شکست داد و قهرمانی WWF را به دست آورد. مسابقه اصلی روی آندرکارت مسابقه رویال رامبل در سال 1997 بود که استون کولد استیو آستین پس از آخرین حذف برت هارت برنده شد. علاوه بر این، ویدر آندرتیکر را شکست داد و هانتر هرست هلمزلی گلدوست را شکست داد تا قهرمانی بین قاره‌ای WWF را حفظ کند.

داستان

دعوای گلداست و هانتر هرست هلمزلی حول محور مدیر گلدوست، مارلنا بود. در طول پخش رایگان قبل از In Your House 12، هلمزلی سعی کرد مارلنا را اغوا کند.گلداست با حمله به هلمسلی در طول مسابقات در هفته‌های بعد پاسخ داد. این دشمنی در 30 دسامبر 1996، اپیزود راو در جریان مسابقه ای بین گلدوست و جری لاولر تشدید کرد. هلمزلی به رینگ آمد و سعی کرد مارلنا را دور کند.مارک مرو، که قهرمانی بین قاره‌ای WWF را به هلمزلی واگذار کرده بود، راه هلمزلی را مسدود کرد، اما حواس‌پرتی به اندازه‌ای بود که باعث شد گلدوست از لیست خارج شود.

در 22 جولای 1996، فاروق اسد با حمله به احمد جانسون، قهرمان بین قاره ای، اولین بازی خود را در WWF انجام داد.او مدعی شد که به جانسون حمله کرده است، زیرا جانسون همانطور که فاروق ادعا می‌کرد «از خیابان‌ها» نبود. بلافاصله پس از حمله، جانسون با مشکل قانونی کلیه تشخیص داده شد، بنابراین WWF ادعا کرد که حمله فاروق جانسون را در بیمارستان بستری کرده بود..دانلود رویال رامبل 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به ممکن میباشد.همچنین آرشیو کامل رویداد رویال رامبل از مدرن با کیفیت بالای 720p امکانپذیر میباشد.