دانلود رویال رامبل 1999

دانلود رویال رامبل 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 1999 : رویال رامبل 1999 دوازدهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 24 ژانویه 1999 در حوضچه Arrowhead of Anaheim در آناهیم، کالیفرنیا اتفاق افتاد. شعار و عنوان فرعی رویداد از قول رئیس و مدیر اجرایی WWF، آقای مک ماهون گرفته شده بود که اولین شرکت کننده در رویال رامبل، استون کولد استیو آستین، “هیچ شانسی در جهنم” برای برنده شدن در مسابقه نداشت. آهنگ تم این رویداد، بر اساس این عبارت، تبدیل به موسیقی ورودی برای شرکت ثابت مک ماهون و بعداً فقط خود مک ماهون شد که تا به امروز از آن استفاده می‌کند.

نتایج مسابقات رویداد

همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 1999، برنده یک مسابقه برای قهرمانی WWF در رسلمنیا XV دریافت کرد. رویداد اصلی کارت، مسابقه رویال رامبل در سال 1999 بود. این رویداد بر روی ادامه رقابت داغ بین استون کلد استیو آستین و آقای مک ماهون متمرکز بود، با این مردان که به ترتیب در رتبه های 1 و 2 وارد مسابقه رویال رامبل شدند.

آقای مک ماهون آخرین بار با حذف آستین در این مسابقه پیروز شد. مسابقه ماقبل آخر مربوط به مسابقات قهرمانی WWF بود و مسابقه “I Quit” بین Mankind و The Rock بود که هم به خاطر خشونت و هم به خاطر جایگاهش در فیلم مستند Beyond the Mat به یاد می‌آید. Rock Mankind را شکست داد تا این عنوان را بدست آورد. در پایین کارت، قهرمانی بین قاره‌ای WWF و قهرمانی دیواز WWF هر دو دفاع شدند.

داستان

موضوع اصلی پرداخت به ازای هر بازدید بر روی شرکت و تلاش های آقای مک ماهون برای اعمال ایده های خود در مورد نحوه اجرای یک شرکت در تبلیغات متمرکز بود. از زمان آغاز به کارش در شب بعد از سروایور سریز، گروه عمدتاً با D-Generation X، وزارت تاریکی آندرتیکر و استون کلد استیو آستین دشمن مک ماهون مواجه شده بود.

زمانی که کمیسر شاون مایکلز با The Corporation متحد شد، یکی از اولین کارهایی که انجام داد این بود که قهرمانان تگ تیم، رود داگ و بیلی گان را در دفاع از عنوان علیه اعضای شرکت، کن شامروک و مرد رئیس بزرگ، رزرو کرد. علیرغم دخالت او در Rock Bottom: In Your House، آنها موفق شدند عناوین خود را حفظ کنند، اما در Raw is War در 14 دسامبر چندان خوش شانس نبودند.دانلود رویال رامبل 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.