دانلود رویال رامبل 2000

دانلود رویال رامبل 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2000 : رویال رامبل 2000 سیزدهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 23 ژانویه 2000 در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک، نیویورک برگزار شد. شش مسابقه در کارت این رویداد به رقابت پرداختند.

این رویال رامبل اولین رویداد پرداخت به ازای WWF بود که در تلویزیون زمینی در بریتانیا پخش شد، زیرا کانال 4 حق پخش برنامه های فدراسیون جهانی کشتی را در آن سال به دست آورده بود. رویال رامبل به صورت زنده و با وقفه های تبلیغاتی پخش شد – قالبی که برای PPV های بعدی در کانال 4 تغییر کرد. این رویداد به عنوان یکی از “15 بهترین پرداخت به ازای هر بازدید تا کنون” توسط WWE با خیابان نامگذاری شده است. Fight match در بین منتقدان مختلف مورد تحسین قرار گرفت

نتایج مسابقات رویداد

همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2000، برنده یک مسابقه برای قهرمانی WWF در رسلمنیا 2000 دریافت کرد. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 2000 بود که راک با آخرین حذف بیگ شو برنده شد. آندر کارت شامل یک مسابقه مبارزه خیابانی بین تریپل اچ و کاکتوس جک برای قهرمانی WWF بود که تریپل اچ برای حفظ عنوان قهرمانی برنده شد.

داستان

دشمنی اصلی این رویداد بین تریپل اچ و میک فولی بود. در آرماگدون ماه قبل، استفانی مک ماهون در طول مسابقه با تریپل اچ، پدرش وینس را که با او دعوا داشت و (در خط داستانی) برخلاف میل او در عروسی با استفانی ازدواج کرده بود، رو به رو شد. وینس و پسرش شین مک ماهون، شب بعد از عصبانیت شرکت را ترک کردند. این باعث شد استفانی که خود را استفانی مک ماهون-هلمزلی می نامد کنترل کند و او و همسرش عصر مک ماهون-هلمزلی را با Road Dogg، Billy Gunn و X-Pac تشکیل دادند، جایی که آنها تصمیم گرفتند زندگی را برای همه بدتر کنند. از دشمنان خود در WWF.

دو تا از بزرگترین اهداف این گروه، The Rock ‘N’ Sock Connection، تیم Mankind (فولی) و The Rock بودند. Mankind یکی از پر سر و صداترین مخالفان به کاری بود که تریپل اچ و استفانی انجام می دادند، و در 27 دسامبر 1999، اپیزود Raw is War، تریپل اچ تصمیم گرفت که شرکت برای هر سه نفر به اندازه کافی بزرگ نیست.دانلود رویال رامبل 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.