دانلود رویال رامبل 2001

دانلود رویال رامبل 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2001 : رویال رامبل 2001 چهاردهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 21 ژانویه 2001 در نیواورلئان آرنا در نیواورلئان، لوئیزیانا برگزار شد. شش مسابقه برگزار شد، از جمله یک مسابقه برای پیش نمایش گرمای یکشنبه شب.

نتایج مسابقات رویداد

همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2001، برنده یک مسابقه برای قهرمانی WWF در رسلمنیا ایکس سون دریافت کرد. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل 2001 بود که استون کولد استیو آستین با حذف آخرین کین برنده شد که سومین برد او در رامبل بود و تا کنون تنها کشتی گیر است که سه بار در مسابقه رویال رامبل پیروز شده است. در این مسابقه کمدین درو کری نیز به عنوان یک شرکت کننده حضور داشت. در آندرکارت، کرت آنگل قهرمانی WWF را در برابر تریپل اچ حفظ کرد و کریس جریکو کریس بنوا را در یک مسابقه نردبانی شکست داد و قهرمانی بین قاره‌ای WWF را برد.

داستان

در رویال رامبل قهرمان WWF کورت آنگل بود که از عنوان خود در برابر تریپل اچ در یک مسابقه استاندارد دفاع کرد. مقدمات بازی در اپیزود 8 ژانویه Raw Is War آغاز شد، زمانی که آنگل از قهرمانی در برابر استون کلد استیو آستین دفاع کرد، که با دخالت تریپل اچ و کمین کردن آستین با یک لوله فولادی، در یک مسابقه بدون پایان به پایان رسید. در اپیزود 11 ژانویه SmackDown!، وینس مک ماهون برنامه ریزی کرد که انگل از عنوان خود در رویال رامبل در برابر تریپل اچ دفاع کند. پیش از این رویداد، هر دو نفر در مورد مسابقه صحبت کردند و تریپل اچ ادعا کرد که آنگل فقط قهرمانی را در اختیار داشت زیرا او قهرمان شد. به او اجازه داد و آنجل این را انکار کرد.

همچنین در این رویداد یک مسابقه نردبانی برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای برگزار شد که در آن قهرمان، کریس بنوا، از عنوان خود در برابر کریس جریکو دفاع کرد. در مسابقه، کمربند عنوان از سقف بالای رینگ آویزان شد و تنها روش برای پیروزی بالا رفتن از نردبان برای بازیابی کمربند بود. دشمنی آنها در رسلمنیا 2000 آغاز شد، زمانی که کریس بنوا و کریس جریکو با قهرمانی بین قاره‌ای و قهرمانی اروپای جهانی WWF در یک مسابقه تهدید سه‌گانه دو پاییز، کرت آنگل را به چالش کشیدند.دانلود رویال رامبل 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.