دانلود رویال رامبل 2002

دانلود رویال رامبل 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2002 : رویال رامبل 2002 پانزدهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 20 ژانویه 2002 در فیلیپس آرنا در آتلانتا، جورجیا برگزار شد. این آخرین رویداد رویال رامبل بود که با نام WWF تولید شد، زیرا در ماه می، WWF به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. این همچنین آخرین رویال رامبل بود که قبل از معرفی اولین افزونه برند در ماه مارس برگزار شد. در این رویداد 6 مسابقه برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

دشمنی اصلی بین کریس جریکو و The Rock for Jericho’s Undisputed WWF Championship بود. این دشمنی که در اکتبر 2001 آغاز شده بود، در حالی که این دو در طول Invasion عضو تیم WWF بودند و قهرمانی WCW را بین خود مبادله کردند، در Vengeance ادامه یافت، زمانی که جریکو هر دو راک و قهرمان WWF را شکست داد تا استون کولد استیو آستین را متحد کند. عناوین.در قسمت شب بعد راو، جریکو با کمک بوکر تی با موفقیت از عنوان Undisputed مقابل استون کلد استیو آستین در مسابقه استیل کیج دفاع کرد. نمایش بزرگ، و کورت آنگل. The Rock در اپیزود 3 ژانویه اسمکدان در مسابقات قهرمانی WWF Undisputed در رویال رامبل یک مسابقه به دست آورد! با شکست دادن بوکر تی.[14] در اپیزود 10 ژانویه SmackDown!، راک و راب ون دام جریکو و تست را شکست دادند، زمانی که راک باعث شد جریکو با شارپ شوتر تسلیم شود.

داستان

افزایش بازی رویال رامبل در قسمت 23 دسامبر راو آغاز شد، زمانی که اریک بیشوف، مدیر کل راو به بینندگان اطلاع داد که در مسابقه آتی رویال رامبل، 15 کشتی گیر نماینده برند راو و 15 کشتی گیر نماینده اسمکدان حضور خواهند داشت! نام تجاری، زیرا این اولین مسابقه رویال رامبل است که پس از گسترش نام تجاری WWE برگزار می شود.این افزایش در اپیزود دوم ژانویه اسمکدان ادامه یافت، جایی که تصویری از بازگشت قریب الوقوع The Undertaker در مسابقه رویال رامبل پخش شد. بعداً در همان شب، پل هیمن اعلام کرد که براک لزنر و بیگ شو در مسابقه ای در PPV کشتی خواهند گرفت و برنده در مسابقه رویال رامبل جایگاهی دریافت خواهد کرد.

دشمنی ثانویه بین دو مالک مشترک WWF، Ric Flair و Vince McMahon بود. این دشمنی همه از قسمت 19 نوامبر Raw شروع شد، زمانی که فلیر به WWF بازگشت و فاش کرد که سهام شین و استفانی را به WWF خریداری کرده است که اکنون به این معنی است که او و وینس شرکای مالک شرکت بودند.

در قسمت 27 دسامبر اسمکدان!، مک ماهون به رینگ آمد تا تصمیمات سال جدید خود را به اشتراک بگذارد، زمانی که فلیر او را قطع کرد. فلیر به وینس یادآوری کرد که چگونه در سال 1988 زمانی که با NWA قرارداد داشت، او را استخدام کرد تا به WWF بیاید تا اینکه فلیر NWA را ترک کرد و به WWF آمد و چگونه در مسابقه رویال رامبل در سال 1992 برنده شد و قهرمان WWF شد.دانلود رویال رامبل 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.