دانلود رویال رامبل 2003

دانلود رویال رامبل 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2003 : رویال رامبل 2003 شانزدهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 19 ژانویه 2003 در مرکز ناوگان در بوستون، ماساچوست برگزار شد. این اولین رویداد رویال رامبل بود که تحت نام دبلیو دبلیو ای پس از تغییر نام از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به دبلیو دبلیو ای در می 2002 انجام شد. همچنین اولین رویال رامبل بود که تحت اولین تقسیم برند برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. با این حال، به دلیل تقسیم نام تجاری که در مارس 2002 معرفی شد، برنده یک مسابقه برای قهرمانی جهانی برند مربوطه خود در رسلمنیا XIX، یا مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان راو یا قهرمانی دبلیو دبلیو ای اسمکدان دریافت کرد. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 2003 بود که توسط براک لزنر از اسمکدان برنده شد، که آخرین بار The Undertaker را از اسمکدان حذف کرد.

داستان

افزایش بازی رویال رامبل در قسمت 23 دسامبر راو آغاز شد، زمانی که اریک بیشوف، مدیر کل راو به بینندگان اطلاع داد که در مسابقه آتی رویال رامبل، 15 کشتی گیر نماینده برند راو و 15 کشتی گیر نماینده اسمکدان حضور خواهند داشت! نام تجاری، زیرا این اولین مسابقه رویال رامبل است که پس از گسترش نام تجاری WWE برگزار می شود.این افزایش در اپیزود دوم ژانویه اسمکدان ادامه یافت، جایی که تصویری از بازگشت قریب الوقوع The Undertaker در مسابقه رویال رامبل پخش شد. بعداً در همان شب، پل هیمن اعلام کرد که براک لزنر و بیگ شو در مسابقه ای در PPV کشتی خواهند گرفت و برنده در مسابقه رویال رامبل جایگاهی دریافت خواهد کرد.

در 6 ژانویه قسمت Raw، کریس جریکو و شاون مایکلز در مورد اینکه چه کسی ورودی شماره 1 را در مسابقه رویال رامبل می کشد، بحث کردند.[13] در اپیزود 13 ژانویه راو، یک مسابقه مقدماتی رویال رامبل برگزار شد که در آن جف هاردی ریون را شکست داد. بعداً در همان شب، جریکو باتیستا، کین و راب ون دام را در یک چالش طناب بالا شکست داد تا تعداد ورودی مورد نظر خود را به دست آورد. جریکو شماره 2 را انتخاب کرد زیرا شماره 1 قبلاً به مایکلز داده شده بود.دانلود رویال رامبل 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.