دانلود رویال رامبل 2004

دانلود رویال رامبل 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2004 : رویال رامبل 2004 هفدهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 25 ژانویه 2004 در مرکز Wachovia در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد، در این مثال، رسلمنیا XX. با شروع این رویال رامبل، برنده می‌توانست انتخاب کند که کدام قهرمانی را در رسلمنیا به چالش بکشد، قهرمانی سنگین وزن جهان راو یا قهرمانی WWE SmackDown!

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه کشتی حرفه‌ای در سوپرکارت این رویداد نشان داده شد، برنامه‌ریزی بیش از یک رویداد اصلی. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 2004 بود که کشتی گیرانی از هر دو برند در آن حضور داشتند. کریس بنوا از اسمک‌دان، اولین شرکت کننده، با حذف آخرین بیگ شو، آن هم از اسمک‌دان!، برنده مسابقه شد. این برد باعث شد که بنوا رکورد طول عمر را که آخرین بار در اختیار باب بک لوند بود بشکند و بیش از یک ساعت در مسابقه ماند، اما سپس توسط ری میستریو در سال 2006 شکسته شد. بنوا همچنین دومین کشتی گیر شد که به عنوان اولین شرکت کننده مسابقه را برد.

شاون مایکلز. مسابقه اولیه برند راو مسابقه Last Man Standing بین تریپل اچ و شاون مایکلز برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که با تساوی به پایان رسید. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری براک لزنر در مقابل هاردکور هالی برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که لزنر برای حفظ عنوان قهرمانی برنده شد. مسابقه مشخص شده روی آندرکارت یک مسابقه روی میز برای مسابقات قهرمانی تگ تیم جهانی بین اوولوشن (ریک فلیر و باتیستا) و دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی فون دادلی) بود که Evolution برنده شد تا عناوین خود را حفظ کند.

داستان

شروع بازی رویال رامبل در قسمت اول ژانویه اسمکدان!، زمانی که جان سینا تبلیغی از اسمکدان را قطع کرد! مدیر کل پل هیمن درباره مراسم ادای احترام به سربازان در عراق. این باعث عصبانیت هیمن و هیمن شد، سینا را مجبور کرد تا در یک مسابقه هندیکپ با یک شریک به رقابت بپردازد و این دو برای ورود به مسابقه رویال رامبل نیاز به پیروزی در مسابقه داشتند. مشخص شد که شریک سینا کریس بنوا است و این دو با شکست دادن The Full Blooded Italians (Nunzio، Chack Palumbo و Johnny Stamboli) توانستند برای مسابقه رویال رامبل واجد شرایط شوند.

در نتیجه، هر سه عضو Full Blooded Italians نقاط خود را در مسابقه رویال رامبل از دست دادند. اگر سینا و بنوا می باختند، هیچ کدام نمی توانستند در مسابقه شرکت کنند. پس از پایان مسابقه، کورت آنگل اعلام کرد که در مسابقه رویال رامبل شرکت خواهد کرد و برنده آن خواهد شد. در اواخر همان شب، بنوا به هیمن توهین کرد و هیمن بنوا را مجبور کرد تا در جایگاه شماره 1 رویال رامبل رقابت کند.دانلود رویال رامبل 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.