دانلود رویال رامبل 2006

دانلود رویال رامبل 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2006 : دانلود رویال رامبل 2006 نوزدهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 29 ژانویه 2006 در American Airlines Arena در میامی، فلوریدا برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2006، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای یا قهرمانی سنگین وزن جهانی اسمک داون در رسلمنیا 22 دریافت کرد.

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه کشتی حرفه‌ای در سوپرکارت این رویداد نشان داده شد، برنامه‌ریزی بیش از یک رویداد اصلی. ویژگی اصلی این رویداد مسابقه رویال رامبل در سال 2006 بود که کشتی گیرانی از هر دو برند در آن حضور داشتند. ری میستریو از اسمکدان، دومین شرکت کننده، با حذف آخرین رندی اورتن، سی امین شرکت کننده، آن هم از اسمکدان، پیروز مسابقه شد. مسابقه اولیه در اسمکدان! نام تجاری، که مسابقه اصلی رویداد کارت بود، کورت آنگل در مقابل مارک هنری برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که آنگل برای حفظ عنوان قهرمانی برنده شد. مسابقه غالب در برند راو، اج در مقابل جان سینا برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که سینا برنده آن عنوان شد.

داستان

این کارت شامل شش مسابقه و همچنین یک مسابقه تیره بود. این مسابقات از داستان‌های فیلم‌نامه‌ای ناشی می‌شد، جایی که کشتی‌گیران برای ایجاد تنش، قهرمانان، شرورها یا شخصیت‌های کمتر متمایز را به تصویر می‌کشیدند و در یک مسابقه کشتی یا مجموعه‌ای از مسابقات به اوج می‌رسیدند. نتایج توسط نویسندگان دبلیو دبلیو ای در برندهای راو و اسمکدان از پیش تعیین شده بود.

قبل از مسابقه سالانه رویال رامبل، چندین مسابقه مقدماتی این مسابقه در برنامه های تلویزیونی شاخص WWE برگزار شد. سه مسابقه اول مقدماتی در 9 ژانویه 2006 نسخه راو برگزار شد. چاوو گوئررو جونیور راب کانوی را شکست داد، شلتون بنجامین وال ونیس را شکست داد و کین اسنیتسکی را شکست داد، به این معنی که آنها جایگاهی در رامبل به دست آورده بودند. یک نبرد رویال نیز در نسخه 16 ژانویه 2006 WWE Heat به علاوه مسابقه انفرادی بین ترور مرداک و آنتونیو توماس برگزار شد که مرداک برنده شد.دانلود رویال رامبل 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.