دانلود رویال رامبل 2007

دانلود رویال رامبل 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2007 : دانلود رویال رامبل 2008 بیستمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 28 ژانویه 2007 در مرکز AT&T در سن آنتونیو، تگزاس برگزار شد. این اولین بار بود که برند ECW در رویال رامبل شرکت کرد که در اواسط سال 2006 به سومین برند WWE تبدیل شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2007، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای، قهرمانی سنگین وزن جهانی اسمکدان یا قهرمانی جهانی ECW در رسلمنیا 23 دریافت کرد، که برای اولین بار بود که سه عنوان یک گزینه بود.

نتایج مسابقات رویداد

پنج مسابقه کشتی حرفه‌ای در سوپرکارت این رویداد نشان داده شد، برنامه‌ریزی بیش از یک رویداد اصلی. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل 2007 بود که کشتی گیرانی از هر سه برند در آن حضور داشتند. The Undertaker از اسمکدان، سی امین شرکت کننده، با حذف شاون مایکلز از راو، بیست و سومین شرکت کننده، مسابقه را برد. مسابقه اولیه در برند راو یک مسابقه Last Man Standing برای قهرمانی WWE بین جان سینا و اوماگا بود.

سینا پس از اینکه اوماگا نتوانست قبل از شمارش داور تا 10 روی پای خود بلند شود، این مسابقه را برد و عنوان را حفظ کرد. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری باتیستا در مقابل آقای کندی برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که باتیستا پس از اجرای بمب باتیستا با پین فال قهرمان شد. مسابقه مشخص شده در مارک ECW بین بابی لشلی و تست برای مسابقات قهرمانی جهانی ECW بود که لشلی پس از شمارش تست برنده شد.

داستان

دشمنی اصلی در رویال رامبل در راو بین قهرمان WWE جان سینا و اوماگا بود. در رویداد قبلی پرداخت به ازای هر نمایش، انقلاب سال نو، سینا اوماگا را شکست داد تا به روند شکست ناپذیری خود پایان دهد و قهرمانی WWE را حفظ کند. شب بعد در راو، آرماندو آلخاندرو استرادا، مدیر اوماگا، درخواست بازی مجدد کرد که سینا با آن موافقت کرد. در اواخر همان شب، در جریان مسابقه بین سینا و گریت خالی، اوماگا مداخله کرد و به سینا حمله کرد. هفته بعد، امضای رسمی قرارداد برای مسابقه مجدد آنها در رویال رامبل انجام شد.

پس از اینکه اعلام شد استرادا می تواند نوع مسابقه را انتخاب کند، استرادا مسابقه را به عنوان مسابقه Last Man Standing انتخاب کرد. سینا قرارداد را امضا کرد و به حمله به Umaga و Estrada ادامه داد. در اپیزود 22 ژانویه راو، پس از حذف سینا از Battle Royal، اوماگا به سینا حمله کرد و طحال او را زخمی کرد که به عنوان بخشی از خط داستانی آنها واقعی به تصویر کشیده شد.دانلود رویال رامبل 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.