دانلود رویال رامبل 2009

دانلود رویال رامبل 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2009 : دانلود رویال رامبل 2009 بیست و دومین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 25 ژانویه 2009 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2009، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان راو، قهرمانی دبلیو دبلیو ای اسمکدان، یا قهرمانی ECW در رسلمنیا 25 دریافت کرد.

نتایج مسابقات رویداد

پنج مسابقه کشتی حرفه‌ای در سوپرکارت این رویداد نشان داده شد، برنامه‌ریزی بیش از یک رویداد اصلی. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل 2009 بود که کشتی گیرانی از هر سه برند در آن حضور داشتند. رندی اورتن از راو، هشتمین شرکت کننده، با حذف تریپل اچ اسمکدان، هفتمین شرکت کننده، مسابقه را برد. مسابقه اولیه برند راو جان سینا در مقابل جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که سینا برای حفظ عنوان قهرمانی برنده شد.

مسابقه اولیه در نام تجاری اسمکدان یک مسابقه بدون رد صلاحیت بین جف هاردی و اج برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. که اج برنده چهارمین و آخرین قهرمانی خود در دبلیو دبلیو ای شد. مسابقه غالب در برند ECW بین جک سواگر و مت هاردی برای قهرمانی ECW بود که سواگر برای حفظ آن برنده شد. این رویداد همچنین اولین حضور Rob Van Dam در WWE از زمان One Night Stand در ژوئن 2007 بود.

داستان

رقابت اصلی برند راو بین جان سینا و جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان انجام شد. جی‌بی‌ال پس از پیروزی در یک مسابقه فتال چهار طرفه حذفی – مسابقه‌ای استاندارد که در آن آخرین رقیب باقی‌مانده که حذف نشده برنده اعلام می‌شود. – در اپیزود راو در 29 دسامبر 2008 با شکست دادن کریس جریکو، مسابقه قهرمانی خود را مقابل سینا به دست آورد. ، رندی اورتون و شاون مایکلز.دانلود رویال رامبل 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.