دانلود رویال رامبل 2010

دانلود رویال رامبل 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2010 : رویال رامبل 2010 بیست و سومین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد. . این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 31 ژانویه 2010 در فیلیپس آرنا در آتلانتا، جورجیا برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است. برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد.

برای رویداد 2010، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای، قهرمانی سنگین وزن جهانی اسمکدان، یا قهرمانی ECW در رسلمنیا XXVI دریافت کرد. – این آخرین رویال رامبلی بود که در آن قهرمانی ECW به عنوان برند ECW یک گزینه بود. در فوریه منحل شد، همچنین عنوان را غیرفعال کرد، بنابراین آخرین PPV WWE بود که شامل نام تجاری ECW بود.

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه کشتی حرفه‌ای در سوپرکارت این رویداد نشان داده شد، برنامه‌ریزی بیش از یک رویداد اصلی. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل 2010 بود که کشتی گیرانی از هر سه برند در آن حضور داشتند. SmackDown’s Edge، بیست و نهمین شرکت کننده، با حذف جان سینا از راو، نوزدهمین شرکت کننده، برنده مسابقه شد. مسابقه اولیه در برند راو برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بین قهرمان حاکم شیمس و رندی اورتون بود. که شیمس با رد صلاحیت برنده شد. مسابقه اولیه در نام تجاری اسمکدان بین The Undertaker و Rey Mysterio برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود. که The Undertaker برنده شد تا عنوان قهرمانی را حفظ کند. مسابقه برجسته در برند ECW بین کریستین و ازکیل جکسون برای قهرمانی ECW بود که کریستین برای حفظ آن برنده شد.

داستان

در اپیزود ECW در 15 دسامبر 2009، مدیر کل تیفانی اعلام کرد که برند ECW میزبان مسابقه ای به نام “ECW Homecoming” خواهد بود. جایی که برنده برای قهرمانی ECW در رویال رامبل با کریستین روبرو خواهد شد. دور اول این رقابت ها با حضور کشتی گیران فعلی و سابق برند ECW شامل هشت مسابقه انفرادی بود. سپس برندگان به “فینال بازگشت به خانه” در اپیزود ECW در 12 ژانویه 2010 واجد شرایط می شوند. جایی که آنها در یک نبرد سلطنتی هشت نفره مبارزه می کنند که برنده مسابقه را مشخص می کند.

دو مسابقه اول مقدماتی در همان شب برگزار شد که ازکیل جکسون ولادیمیر کوزلوف را شکست داد و کین زک رایدر را شکست داد. در اپیزود ECW در 22 دسامبر 2009، جک سواگر در تلاشی شکست خورده به یوشی تاتسو بازگشت. در حالی که ونس آرچر با پیروزی مقابل گلدوست پیش رفت. در اپیزود ECW در 29 دسامبر 2009، مت هاردی و ایوان بورن به ترتیب فینلی و مایک ناکس را شکست دادند تا واجد شرایط شوند.دانلود رویال رامبل 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.