دانلود رویال رامبل 2011

دانلود رویال رامبل 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2011 : رویال رامبل 2011 بیست و چهارمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 30 ژانویه 2011 در باغ TD در بوستون، ماساچوست برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2011، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای راو یا قهرمانی سنگین وزن جهانی اسمکدان در رسلمنیا XXVII دریافت کرد. این آخرین رویال رامبل بود که تحت اولین پسوند برند برگزار شد، که در ماه آگوست به پایان رسید، اما در ژوئیه 2016 دوباره به کار گرفته شد.

نتیجه مسابقات

چهار مسابقه در سوپرکارت این رویداد، برنامه‌ریزی بیش از یک رویداد اصلی، نمایش داده شد. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل در سال 2011 بود که به جای 30 نفر معمولی، 40 شرکت کننده از هر دو برند حضور داشتند – تا کنون تنها مسابقه رویال رامبل با 40 شرکت کننده بوده است. آلبرتو دل ریو از اسمکدان برنده شد، که آخرین بار سانتینو مارلا از راو را حذف کرد. مسابقه اولیه در برند راو برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای، بین قهرمان حاکم، The Miz و رندی اورتون بود، که Miz برای حفظ عنوان برنده شد.

مسابقه اولیه در نام تجاری اسمکدان Edge در مقابل Dolph Ziggler برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که Edge برنده شد تا عنوان را حفظ کند. دیگر مسابقه برجسته روی کارت، یک مسابقه چهار جانبه مرگبار برای قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای بود که در آن ناتالیا از عنوان قهرمانی مقابل ایو تورس، لیلا و میشل مک کول دفاع کرد. تورس قهرمان شد و قهرمان شد.

داستان

علاوه بر مسابقه رویال رامبل، رقابت اصلی برند راو شامل قهرمان WWE The Miz بود که از عنوان خود در برابر رندی اورتون دفاع کرد. شب بعد از سریال Survivor، The Miz قرارداد Money in the Bank خود را نقد کرد و اورتون را شکست داد و قهرمان دبلیو دبلیو ای شد و یک ماه بعد با موفقیت از آن در مقابل اورتون در TLC: Tables, Ladders and Chairs دفاع کرد. پس از شکست دادن وید بارت و شیمس در مسابقه Steel Cage در قسمتی از راو، اورتون فرصت دیگری برای کسب عنوان در مسابقه ای با The Miz دریافت کرد.

رقابت اصلی برند اسمکدان شامل قهرمان سنگین وزن جهان بود که از عنوان خود در برابر دالف زیگلر دفاع کرد. پس از شکست دادن “داشینگ” کودی رودز، درو مک اینتایر و بیگ شو، زیگلر پس از باخت کین به ادج در مسابقه مجدد خود، فرصت عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان را به دست آورد. پس از به دست آوردن فرصت، ادج به مبارزه علیه زیگلر و دوست دخترش، همسر سابق اج، ویکی گوئررو پرداخت. در اپیزود 28 ژانویه اسمک‌دان، ویکی گوئررو، که به جای تئودور لانگ مجروح، مدیرکل را برعهده داشت، استفاده از نیزه را ممنوع کرد و اگر در بازی مقابل زیگلر از نیزه استفاده می‌کرد، عنوانش را از او سلب می‌کرد.دانلود رویال رامبل 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.