دانلود رویال رامبل 2012

دانلود رویال رامبل 2012 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2012 : رویال رامبل 2012 بیست و پنجمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 29 ژانویه 2012 در مرکز اسکاترد در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2012، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی WWE یا قهرمانی سنگین وزن جهان در رسلمنیا XXVIII دریافت کرد. این اولین رویال رامبل بود که از زمان پایان اولین تمدید برند در آگوست 2011 برگزار شد.

این رویداد 443000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد که اندکی کمتر از 446000 خریدی بود که رویداد سال قبل دریافت کرده بود.

نتیجه مسابقات

شش مسابقه کشتی حرفه ای در این رویداد برگزار شد. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل 2012 بود. شیمس – شرکت کننده بیست و دوم – با حذف کریس جریکو، شرکت کننده بیست و نهم، آخرین مسابقه را برد. دو مسابقه عنوان برگزار شد: یک مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای با دفاع سی ام پانک در برابر دالف زیگلر، که پانک برای حفظ عنوان قهرمانی را برد، و یک مسابقه Triple Threat Steel Cage برای قهرمانی سنگین وزن جهان بین قهرمان حاکم دنیل برایان، بیگ شو و مارک. هنری، که برایان برای حفظ عنوان قهرمانی به دست آورد. اتفاقاً این رویداد همچنین به عنوان آخرین شب میک فولی به عنوان یک کشتی گیر فعال شناخته می شود زیرا او در مسابقه رویال رامبل شرکت می کرد.

داستان

در یک مسابقه بسیار تبلیغاتی، سی ام پانک در حال دفاع از قهرمانی WWE خود در برابر Dolph Ziggler بود. در 26 دسامبر 2011، قسمت راو، پانک توسط مدیر کل موقت راو، جان لورینایتیس،با این شرط که یکی از جک سواگر، زیگلر یا مارک هنری پانک را شکست دهد، وارد مسابقه ای شد. هفته آینده یک مسابقه قهرمانی در برابر دومی دریافت کنید.[13] زیگلر پس از حواس پرتی پانک توسط Laurinaitis که ویکی گوئررو و سواگر را از کنار رینگ بیرون انداخت، پیروز شد. هفته بعد، در طول مسابقه عنوان، پانک در نتیجه مداخله دیگری از Laurinaitis محاسبه شد.

با این حال، از آنجایی که عناوین نمی توانند از طریق شمارش دست به دست شوند، پانک قهرمانی را حفظ کرد.[14] پس از مسابقه، Laurinaitis اعلام کرد که پانک از قهرمانی خود در برابر زیگلر در یک مسابقه مجدد در رویال رامبل دفاع خواهد کرد و خودش به عنوان داور ویژه میهمان بازی خواهد کرد.دانلود رویال رامبل 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.