دانلود رویال رامبل 2013

دانلود رویال رامبل 2013 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2013 : رویال رامبل 2013 بیست و ششمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد 27 ژانویه 2013 در مرکز US Airways در فینیکس، آریزونا انجام شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2013، برنده انتخاب خود را برای رقابت در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای یا قهرمانی سنگین وزن جهان در رسلمنیا 29 دریافت کرد. این آخرین رویال رامبل بود که دارای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود، که در دسامبر با قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو ای متحد شد. پس از آن، این آخرین رویال رامبل بود که شامل دو قهرمانی واجد شرایط برای برنده رویال رامبل تا رویداد 2017 بود.

نتیجه مسابقات

پنج مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در Pre-Show. در رویداد اصلی، راک سی ام پانک را شکست داد و قهرمان دبلیو دبلیو ای شد، که اولین قهرمانی او از سال 2002 بود که به سلطنت پانک در 434 روز پایان داد. در آندرکارت، جان سینا در مسابقه رویال رامبل 2013 برنده شد و او را به هفتمین برنده چندگانه رویال رامبل تبدیل کرد. در یک مسابقه برجسته دیگر، آنتونیو سزارو میز را شکست داد تا قهرمانی ایالات متحده خود را حفظ کند.

داستان

در 23 جولای 2012، در جریان Raw 1000، The Rock اعلام کرد که برای قهرمانی WWE در رویال رامبل به چالش خواهد کشید. بعداً در همان شب، سی ام پانک، دنیل برایان، و جان سینا قهرمان حاکم هر کدام اعلام کردند که به عنوان مدافع قهرمانی با The Rock روبرو خواهند شد. بعداً در همان شب، پانک پاشنه پا را برگرداند، به راک حمله کرد و دراز کرد.[8][9] پانک از عنوان قهرمانی تا پایان سال دفاع کرد، در حالی که در 23 دسامبر 2012، راک به پانک توییت کرد که او برای رویال رامبل آماده است.

در اپیزود 7 ژانویه راو، پانک قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در برابر رایبک در مسابقه میز، نردبان و صندلی پس از دخالت The Shield حفظ کرد.آنها همچنین در طول دفاع پانک در برابر رایبک و جان سینا در بازی Survivor Series این کار را انجام دادند. در اپیزود 21 ژانویه راو در حالی که در مورد شکست دادن پانک در رویال رامبل صحبت می کرد، شیلد به راک حمله کرد. پس از حمله، وینس مک ماهون، رئیس WWE اعلام کرد که اگر شیلد در مسابقه دخالت کند، پانک از عنوان خود محروم خواهد شد.دانلود رویال رامبل 2013 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.