دانلود رویال رامبل 2014

دانلود رویال رامبل 2014 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2014 : رویال رامبل 2014 بیست و هفتمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 26 ژانویه 2014 در مرکز انرژی Consol در پیتسبورگ، پنسیلوانیا و اولین رویداد پرداخت به ازای WWE در این عرصه از زمان افتتاح آن در آگوست 2010 برگزار شد. این اولین رویال رامبل بود که برگزار شد. در شهر پیتسبورگ همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت کرد. برای رویداد 2014، برنده یک مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن WWE جهانی در رسلمنیا XXX دریافت کرد. این اولین بار از سال 2002 بود که در آن فقط یک قهرمانی واجد شرایط برای برنده رویال رامبل وجود داشت که برای آن رقابت کند.

این رویداد به دلیل پاسخ منفی شدید جمعیت در طول مسابقه عنوان اورتون-سینا، و همچنین در پایان (و بعد از) مسابقه رویال رامبل، زمانی که طرفداران برنده رامبل، باتیستا را هو کردند، و مکررا برای دنیل برایان (کسی که دنیل برایان) شعار می دادند، معروف است. اوایل شب مسابقه داده بود و در رویداد اصلی شرکت نداشت) و ریشه برای انسان در محل، رومن رینز (که در آن زمان یک پاشنه بود) داشت. طرفداران در سراسر جهان (از جمله میک فولی کشتی گیر بازنشسته) نارضایتی خود را در رسانه های اجتماعی ابراز کردند و این رویداد توسط بسیاری از خبرگزاری های مهم به عنوان یکی از بدترین پرداخت به ازای بازدید رویال رامبل پوشش داده شد.

نتیجه مسابقات

این رویداد شامل پنج مسابقه کشتی حرفه ای، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف بود. رویداد اصلی مسابقه رویال رامبل 2014 بود. یک باتیستای بازگشته با حذف آخرین رومن رینز برنده شد و دو بار برنده رویال رامبل شد. همچنین در کارت این رویداد، رندی اورتون با موفقیت از قهرمانی سنگین وزن WWE در برابر جان سینا دفاع کرد، بری وایت بر دنیل برایان و براک لزنر نیز بیگ شو را شکست دادند. در پیش نمایش کیک آف رویداد، The New Age Outlaws (Road Dogg و Billy Gunn) گلدوست و کودی رودز را شکست دادند و قهرمان جدید تگ تیم WWE شدند.

داستان

در یک مسابقه بسیار تبلیغاتی، رندی اورتون، قهرمان سنگین وزن جهان دبلیو دبلیو ای، در حال دفاع از عنوان در برابر حریف دیرینه جان سینا بود. در سروایور سریز در نوامبر 2013، اورتون با موفقیت از قهرمانی WWE خود در برابر بیگ شو دفاع کرد،در همان شب، جان سینا قهرمان سنگین وزن جهان، آلبرتو دل ریو را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند.پس از پیروزی اورتون در سروایور سریز، سینا با عنوان خود به رینگ آمد و در حالی که The Authority (تریپل اچ، استفانی مک ماهون و کین) به آن نگاه می‌کردند، در کنار جمعیت جشن گرفت که باعث ناراحتی اورتون شد.

ماه بعد، در TLC pay-per-view، اورتون سینا را در مسابقه میز، نردبان و صندلی شکست داد تا این دو عنوان را در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی جدید WWE متحد کند.در اپیزود راو در 30 دسامبر، سینا یک مسابقه مجدد برای عنوان قهرمانی مقابل اورتن در رویال رامبل دریافت کرد، با شرط مسابقه یک مسابقه سنتی تک نفره، با این تفاوت که می‌توان آن را فقط با پین فال یا سابمیشن برد.دانلود رویال رامبل 2014 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.