دانلود رویال رامبل 2015

دانلود رویال رامبل 2015 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2015 : رویال رامبل 2015 بیست و هشتمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 25 ژانویه 2015 در مرکز ولز فارگو در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این دومین رویال رامبلی بود که پس از رویداد سال 2004 در این مکان برگزار شد، زمانی که قبلا به عنوان مرکز واچویا شناخته می شد. این عرصه در سال 2010 نام خود را به مرکز ولز فارگو تغییر داد. همچنین اولین رویال رامبل بود که در شبکه WWE پخش زنده شد، که در فوریه 2014 راه اندازی شد. همانطور که از سال 1993 مرسوم بوده است، برنده مسابقه رویال رامبل یک مسابقه قهرمانی جهانی را دریافت کرد. رسلمنیا آن سال. برای رویداد 2015، برنده یک مسابقه برای قهرمانی سنگین وزن WWE جهانی در رسلمنیا 31 دریافت کرد.

مانند رویداد سال قبل، رویال رامبل 2015 با واکنش شدید تماشاگران به مسابقه رویال رامبل که توسط رومن رینز برنده شد، تحت تاثیر قرار گرفت. با این حال، این رویداد به طور کلی با بررسی های متفاوتی روبرو شد و مسابقه تهدید سه گانه قهرمانی سنگین وزن WWE بیشترین تحسین را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت کرد. این رویداد 145000 خرید (به استثنای بازدیدهای شبکه WWE) دریافت کرد که نسبت به 467000 خرید سال قبل کاهش داشت.

نتیجه مسابقات

شش مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رومن رینز در مسابقه رویال رامبل 2015 با حذف روسف آخرین پیروزی را به دست آورد. همچنین در کارت این رویداد، The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) با شکست The Miz و Damien Mizdow قهرمانی تگ تیم WWE را حفظ کرد، در حالی که براک لزنر قهرمان سنگین وزن جهان WWE با موفقیت از عنوان خود در برابر ست رولینز و جان سینا در یک تهدید سه گانه دفاع کرد.

نتایج دیگر مسابقات

پرداخت به ازای نمایش واقعی با دفاع دین امبروز از قهرمانی بین قاره ای در برابر کوین اونز در مسابقه Last Man Standing آغاز شد. در طول مسابقه، اوونز یک گلوله توپ را از طریق سنگر روی امبروز اجرا کرد. اوونز از طریق دو صندلی به آمبروز با بمب پاوربمب زد، اما آمبروز با افت بدنه پشتی از روی صندلی مقابله کرد. آمبروز روی صندلی، کارهای کثیف را بر روی اونز اجرا کرد. آمبروز از طریق یک میز یک Diving Elbow Drop روی اونز اجرا کرد. اوونز Swinging Fisherman Suplex را از طناب بالا روی آمبروز از طریق میز اجرا کرد. در پایان، آمبروز اوونز را از طناب بالایی از میان دو میز که بیرون رینگ روی هم چیده شده بودند هل داد. از آنجایی که اوونز نمی‌توانست با ده عدد بایستد، امبروز مسابقه را برد تا عنوان را حفظ کند.

بعد، The New Day (Big E و Kofi Kingston) (با همراهی خاویر وودز) از قهرمانی تگ تیم WWE در برابر The Usos (جیمی اوسو و جی اوسو) دفاع کردند. در لحظات پایانی مسابقه، Big E با جیمی به درون سنگر رفت، فقط جی برای انجام یک سوپرکیک روی Big E.

داستان

در سامراسلم، براک لزنر جان سینا را شکست داد و قهرمان سنگین وزن WWE شد.[9] سینا مسابقه مجدد خود را در ماه بعد در Night of Champions دریافت کرد که پس از مداخله ست رولینز و تلاش برای پول نقد در قرارداد خود با پول در بانک، با رد صلاحیت برنده شد.در رویداد بعدی، Hell in a Cell، سینا در مسابقه Hell in a Cell، عضو اتوریتیتی، رندی اورتن را شکست داد تا در آینده به لزنر ضربه بزند.سپس اتوریتی پس از باخت در مسابقه حذفی سری 5 به 5 در Survivor Series از قدرت کنار گذاشته شد و سینا تنها کسی بود که می‌توانست آنها را در صورت تمایل بازگرداند.

در TLC: میزها، نردبان ها و صندلی ها، سینا در یک مسابقه روی میز با رولینز روبرو شد که او برنده شد تا وضعیت مدعی شماره یک خود را حفظ کند. بعداً در این رویداد، اعلام شد که سینا برای عنوان قهرمانی در رویال رامبل با لزنر روبرو خواهد شد.در راو نهایی سال 2014، رولینز به میزبان مهمان ویژه اج حمله کرد و تهدید کرد که اگر سینا The Authority را برگرداند، یک Curb Stomp روی او اجرا خواهد کرد. سینا برای نجات اج پایین آمد اما با اکراه The Authority را پس از اینکه رولینز اج را گروگان گرفت، بازگرداند.دانلود رویال رامبل 2015 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.