دانلود رویال رامبل 2016

دانلود رویال رامبل 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2016 : رویال رامبل 2016 بیست و نهمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد 24 ژانویه 2016 در مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد. این رویداد همچنین پنجمین پرداخت به ازای رویال رامبل بود که در ایالت فلوریدا برگزار شد، پس از رویدادهای 1990، 1991، 1995 و 2006، دومین رویدادی بود که در اورلاندو (پس از 1990) برگزار شد و اولین پرداخت WWE بود. رویداد برای هر نمایش که در مرکز Amway برگزار می شود.

نتیجه مسابقه اصلی

در شماره 30، تریپل اچ که از زمان حمله رومن رینز در TLC غیرفعال بود، برگشت و دالف زیگلر را حذف کرد. شیمس یک ضربه بروگ روی وایت اجرا کرد و همراه با تریپل اچ، وایت را حذف کرد. کریس جریکو توسط دین امبروز حذف شد. شیمس یک ضربه دیگر بر روی امبروز انجام داد. با این حال، آمبروز مقابله کرد و شیمس روی پیش بند حلقه افتاد. رینز شیموس را بعد از پانچ سوپرمن فقط برای تریپل اچ حذف کرد تا او را حذف کند. پس از یک بازی رفت و برگشت، تریپل اچ آمبروز را حذف کرد و در نتیجه تریپل اچ دومین رویال رامبل خود را برد و برای نهمین بار قهرمان سنگین وزن جهان WWE شد و در کل 14 بار قهرمان جهان شد.

نتایج دیگر مسابقات

پرداخت به ازای نمایش واقعی با دفاع دین امبروز از قهرمانی بین قاره ای در برابر کوین اونز در مسابقه Last Man Standing آغاز شد. در طول مسابقه، اوونز یک گلوله توپ را از طریق سنگر روی امبروز اجرا کرد. اوونز از طریق دو صندلی به آمبروز با بمب پاوربمب زد، اما آمبروز با افت بدنه پشتی از روی صندلی مقابله کرد. آمبروز روی صندلی، کارهای کثیف را بر روی اونز اجرا کرد. آمبروز از طریق یک میز یک Diving Elbow Drop روی اونز اجرا کرد. اوونز Swinging Fisherman Suplex را از طناب بالا روی آمبروز از طریق میز اجرا کرد. در پایان، آمبروز اوونز را از طناب بالایی از میان دو میز که بیرون رینگ روی هم چیده شده بودند هل داد. از آنجایی که اوونز نمی‌توانست با ده عدد بایستد، امبروز مسابقه را برد تا عنوان را حفظ کند.

بعد، The New Day (Big E و Kofi Kingston) (با همراهی خاویر وودز) از قهرمانی تگ تیم WWE در برابر The Usos (جیمی اوسو و جی اوسو) دفاع کردند. در لحظات پایانی مسابقه، Big E با جیمی به درون سنگر رفت، فقط جی برای انجام یک سوپرکیک روی Big E.

ادامه نتایج

پس از آن آلبرتو دل ریو از قهرمانی ایالات متحده مقابل کالیستو دفاع کرد. در طول مسابقه، دل ریو در حالی که کالیستو در درخت وای نگه داشته بود، تلاش کرد تا دو پا را به پا کند، اما کالیستو از آن اجتناب کرد و سالیدا دل سول را اعدام کرد، اما دل ریو طناب ها را گرفت تا پینفال را از بین ببرد. در پایان، زمانی که دل ریو بالشتک را از یک چرخاننده برداشته بود، کالیستو یک Hurricanrana غواصی را روی دل ریو اجرا کرد و دل ریو را به گیره چرخان در معرض دید قرار داد. کالیستو دومین سالیدا دل سول را در دل ریو انجام داد تا این عنوان را به دست آورد.

در مسابقه چهارم، شارلوت از قهرمانی دیواس خود در برابر بکی لینچ دفاع کرد. در اوج مسابقه، در حالی که لینچ فرمان Dis-arm-her را روی شارلوت اعمال کرد، ریک فلیر ژاکت خود را روی لینچ انداخت. لینچ ژاکت را فقط برای شارلوت پرتاب کرد تا یک نیزه را روی لینچ اجرا کند تا قهرمانی را حفظ کند. پس از مسابقه، ساشا بنکس بازگشت و صورت حساب بانکی را در مورد شارلوت اعمال کرد. فلیر شارلوت را از رینگ بیرون کشید.دانلود رویال رامبل 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.