دانلود رویال رامبل 2021

دانلود رویال رامبل 2021 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2021 : رویال رامبل 2021 سی و چهارمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 31 ژانویه 2021 از WWE ThunderDome به میزبانی میدان Tropicana در سنت پترزبورگ، فلوریدا برگزار شد. این اولین رویداد رویال رامبل پس از مرگ پت پترسون بود که مسابقه رویال رامبل را ایجاد کرد.

این رویداد با نقدهای منفی طرفداران و منتقدان مواجه شد، رویال رامبل مردانه به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفت، در حالی که رویال رامبل زنان به دلیل پایان آن مورد انتقاد قرار گرفت. با وجود این، مسابقه بین رولینز و رینز مورد تحسین گسترده قرار گرفت.

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، WWE Hall of Famer Edge در مسابقه رویال رامبل مردان پیروز شد و بعداً گفته شد که بخشی از راو است، که دومین برد کلی او در رویال رامبل پس از آخرین برنده شدن در آن در سال 2010 بود، بنابراین هشتمین برنده دو باری شد. سومین کشتی گیر که آن را به عنوان شرکت کننده شماره یک برنده شد، پنجمین کشتی گیر که آن را به عنوان یکی از دو کشتی گیر شروع کننده برنده شد و اولین کشتی گیر که پس از ورودش به تالار مشاهیر WWE برنده آن شد.

مسابقه رویال رامبل زنان توسط بیانکا بلایر از اسمکدان برنده شد. در دیگر مسابقات برجسته، رومن رینز کوین اونز را در مسابقه Last Man Standing شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند و در مبارزه آغازین، درو مک اینتایر گلدبرگ را شکست داد و قهرمانی راو را در دبلیو دبلیو ای حفظ کرد. این رویداد شامل بازگشت‌هایی از The Hurricane، Carlito، Kane و Christian بود که آخرین مسابقه خود را در WWE قبل از امضای قرارداد با تبلیغ رقیب All Elite Wrestling (AEW) کشتی گرفت.

داستان

در اپیزود 8 ژانویه اسمک‌دان، رومن رینز، قهرمان جهانی، با تصمیمات رزرو اخیر آدام پیرس، مقام رسمی دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، از جمله مسابقه دستکشی که پیرس برای تعیین رقیب رینز برای عنوانش در رویال رامبل برنامه ریزی کرده بود، در آن شب مخالفت کرد. رینز این سوال را مطرح کرد که آیا پیرس خود را برای مسابقه رزرو کرده است یا خیر، که پیرس پاسخ داد که تضاد منافع بوده است.

بعداً، بازرس ویژه رینز، پل هیمن، با پیرس در پشت صحنه روبرو شد و اظهار داشت که او می‌توانست چند رشته را بکشد و پیرس نیز به همراه ری میستریو، سامی زین، شینسوکه ناکامورا، کینگ کوربین و دانیل در مسابقه دستکش شرکت خواهد کرد. برایان ناکامورا از دستکش جان سالم به در برد تا با پیرس شرکت کننده نهایی روبرو شود. با این حال، قبل از شروع دور نهایی، پسر عموی رینز، جی اوسو، ناکامورا را طعنه زد، که منجر به حمله رینز و جی به ناکامورا و پیرس شد.دانلود رویال رامبل 2021 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.