دانلود رویال رامبل 2023

دانلود رویال رامبل 2023 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2023 : دانلود رویال رامبل 2023 سی و ششمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد 24 ژانویه 2016 در مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 28 ژانویه 2023، در Alamodome در سن آنتونیو، تگزاس به عنوان بخشی از جشن 30 سالگی Alamodome برگزار شد. این چهارمین رویداد رویال رامبل بود که پس از رویدادهای 1997، 2007 و 2017 در سن آنتونیو برگزار شد و سومین رویدادی بود که در Alamodome پس از سال‌های 1997 و 2017 برگزار شد. همچنین اولین رویداد WWE بود که در Binge در استرالیا پخش زنده شد. همانطور که سرویس شبکه WWE در استرالیا با Binge، یک سرویس استریم متعلق به دارنده حقوق استرالیایی WWE، Foxtel ادغام شد.

نتیجه مسابقه اصلی

در این مراسم پنج مسابقه به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، رومن رینز کوین اونز را شکست داد و قهرمانی جهانی Undisputed WWE را حفظ کرد. برای مسابقات رویال رامبل، رئا ریپلی از راو در مسابقه دیواز پیروز شد و اولین زنی شد که این مسابقه را از رتبه یک برنده شد و همچنین رکورد طولانی‌ترین زمان حضور در رامبل دیواز را در 1:01:08 ثبت کرد.

در حالی که راو راو کودی رودز در مسابقه افتتاحیه با حذف آخرین بازیکن شماره 1 گانتر، که رکورد طولانی ترین زمان سپری کردن در رامبل 30 نفره مردان را در 1:11:40 و دومین مردی که تساوی شماره 1 را به دست آورد و به عنوان ظاهر شد. نایب قهرمان در یک مسابقه برجسته دیگر، بری وات، در اولین مسابقه تلویزیونی خود پس از رسلمنیا 37 در آوریل 2021، LA Knight را در یک مسابقه Pitch Black در یک تبلیغ متقابل با Mountain Dew شکست داد.

این آخرین مسابقه تلویزیونی وایات نیز خواهد بود زیرا او در ماه بعد به COVID-19 مبتلا شد، که یک مشکل قلبی را تشدید کرد و او بر اثر حمله قلبی در 24 آگوست 2023 درگذشت. این رویداد همچنین شاهد بازگشت پت مک آفی، مفسر رنگی بود که به آن ملحق شد. مایکل کول و کوری گریوز در تفسیر، کودی رودز، اج، بث فینیکس، آسوکا، چلسی گرین، نیا جکس و لوگان پل، که اولین حضور رویال رامبل خود را داشت. میشل مک کول کشتی گیر سابق دبلیو دبلیو ای نیز در مسابقه رویال رامبل زنان ظاهر شد، در حالی که تالار مشاهیر دبلیو دبلیو ای و مفسر NXT بوکر تی در مسابقات مردان ظاهر شد.

مسابقات رویداد

پرداخت به ازای هر ویو با مسابقه رویال رامبل مردان برای مسابقات قهرمانی جهان مردان در رسلمنیا 39 آغاز شد.

بعد، The New Day (Big E و Kofi Kingston) (با همراهی خاویر وودز) از قهرمانی تگ تیم WWE در برابر The Usos (جیمی اوسو و جی اوسو) دفاع کردند. در لحظات پایانی مسابقه، Big E با جیمی به درون سنگر رفت، فقط جی برای انجام یک سوپرکیک روی Big E.

ادامه نتایج

در مسابقه اصلی، رومن رینز (با همراهی پل هیمن و سامی زین) از قهرمانی جهانی Undisputed WWE در برابر کوین اونز دفاع کرد.

رویداد با مسابقه رویال رامبل مردان برای مسابقات قهرمانی جهان مردان در رسلمنیا 39 آغاز شد.

بعد، LA Knight در مسابقه Mountain Dew Pitch Black با بری وایت روبرو شد.

پس از آن، بیانکا بلیر از قهرمانی زنان خام در برابر الکسا بلیس دفاع کرد.

مسابقه ماقبل آخر، مسابقه رویال رامبل زنان برای یک مسابقه قهرمانی زنان در رسلمنیا 39 بود.

دانلود رویال رامبل 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به ممکن میباشد.