دانلود رویال رامبل 2024

دانلود رویال رامبل 2024 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اشتراک ویژه تمام کیفیتهای این رویداد و آرشیو کامل رویدادهای (PPV) کمپانی و شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

مسابقات رویداد

  • شش کیفیت + مسابقات جدا قرار گرفت
  • با خرید هر اشتراک ویژه توسط شخصی شما رو معرف اعلام کند 20 هزار تومان به حساب شما واریز خواهد شد
  • رومن رینز vs رندی اورتون vs ای جی استایلز vs ال ای نایت - بر سر کمربند یونیورسال
  • کوین اونز vs لوگان پل - بر سر کمربند یونایتد استیتس
  • رویال رامبل مچ 30 نفره
  • دیواز رویال رامبل مچ 30 نفره

درباره رویداد

دانلود رویال رامبل 2024 : دانلود رویال رامبل 2024 سی و هفتمین رویداد سالانه رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد 24 ژانویه 2016 در مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیرانی از برند راو و اسمکدان برگزار می شود. این رویداد در روز شنبه، 27 ژانویه 2024، در میدان تروپیکانا در سنت پترزبورگ، فلوریدا برگزار خواهد شد. این دومین رویال رامبلی خواهد بود که پس از رویداد 2021 در استادیوم برگزار می شود، اگرچه اولین بار با حضور هواداران زنده به دلیل همه گیری کووید-19 در آن سال بود. متعاقباً این اولین رویال رامبلی خواهد بود که در منطقه خلیج تامپا برگزار می شود که از زمان رویداد 1995 طرفداران زنده در آن حضور دارند.

این رویداد حول محور مسابقه رویال رامبل است و برنده به طور سنتی یک مسابقه قهرمانی جهان را در رسلمنیا آن سال دریافت می کند. برای رویداد 2024، برندگان مسابقات مردان و زنان، انتخابی برای رقابت در رسلمنیا XL دریافت می‌کنند. مردان می توانند برای رقابت های قهرمانی سنگین وزن جهان راو یا قهرمانی جهانی نامبرده دبلیو دبلیو ای اسمکدان به چالش بکشند، در حالی که زنان می توانند بین مسابقات قهرمانی جهانی زنان راو و قهرمانی زنان دبلیو دبلیو ای اسمکدان انتخاب کنند.

تاریخچه

سی و هفتمین مسابقه رویال رامبل که در 13 سپتامبر 2023 اعلام شد، قرار است در روز شنبه، 27 ژانویه 2024، در میدان تروپیکانا در سنت پترزبورگ، فلوریدا برگزار شود و کشتی گیرانی از برندهای راو و اسمکدان حضور خواهند داشت.این دومین رویال رامبلی خواهد بود که در تروپیکانا فیلد، پس از رویداد 2021 برگزار می‌شود، اما اولین رویداد با حضور طرفداران زنده است زیرا رویداد 2021 بدون طرفداران از طریق WWE ThunderDome به دلیل همه‌گیری COVID-19 در آن سال تولید شد.

این به نوبه خود اولین رویال رامبلی است که از زمان رویداد 1995 در منطقه خلیج تامپا با حضور هواداران برگزار می شود. علاوه بر پخش در سراسر جهان به صورت پرداخت به ازای هر نمایش، برای پخش زنده در Peacock در ایالات متحده و شبکه WWE در اکثر بازارهای بین المللی در دسترس خواهد بود.فروش بلیت‌ها در 20 اکتبر 2023 آغاز شد و بسته‌های مهمان‌نوازی ممتاز نیز در دسترس بود.

مسابقات رویداد

تا کنون دو مسابقه برای این رویداد قطعی شده.مسابقه رویال رامبل مچ 30 نفره مردان و دیواز که برنده هر دو مسابقه به مصاف قهرمان در رسلمنیا 2024 خواهد رفت.دانلود رویال رامبل 2024 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به ممکن میباشد.