دانلود سامراسلم 1988

دانلود سامراسلم 1988 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1988 : SummerSlam 1988 نخستین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 29 آگوست 1988 در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک، نیویورک اتفاق افتاد. پرداخت به ازای مشاهده برای کمک به شرکت در رقابت با تبلیغات رقیب جیم کروکت پروموشن ایجاد شد. این یکی از چهار رویداد سالانه پرداخت به ازای هر نمایش بود که توسط WWF همراه با رسلمنیا، رویال رامبل و سروایور سریز که در نهایت “چهار بزرگ” نامگذاری شدند.

مسابقات رویداد

این رویداد شامل 10 مسابقه کشتی حرفه ای بود. مسابقات مقدماتی شامل دفاع از عنوان قهرمان بین قاره‌ای The Honky Tonk Man در برابر یک رقیب غافلگیرکننده بود که نشان داده شد جنگجوی نهایی است. The Ultimate Warrior این مسابقه را تنها در 31 ثانیه برد تا به سلطنت 14 ماهه Honky Tonk پایان دهد، در آن زمان طولانی ترین دوره سلطنت بین قاره ای در تاریخ بود. رویداد اصلی مسابقه ای بود که مگا پاورز (هالک هوگان و رندی ساویج) در برابر رقبای دیرینه خود، مگا باکس (تد دیبیاس و آندره غول) قرار گرفت. هوگان و ساویج بعد از اینکه خانم الیزابت، مدیر ساوج، حواس آندره و دیبیاس را پرت کرد، با برداشتن دامن او برای نشان دادن شلوارش، مسابقه را بردند.

داستان

ماه‌ها قبل از پرداخت به ازای هر نمایش، هالک هوگان و قهرمان بلامنازع سنگین‌وزن WWF، رندی ساویج، دو نفر از محبوب‌ترین افراد مورد علاقه WWF، به ترتیب با آندره غول و تد دیبیاس اختلاف داشتند. این دو خصومت ابتدا در رسلمنیا IV به هم رسیدند، زمانی که – در نتیجه تخلیه قهرمانی سنگین وزن WWF – یک تورنمنت تک حذفی 14 نفره برای تاج گذاری یک قهرمان جدید راه اندازی شد. هوگان و آندره در مسابقه یک چهارم نهایی خود رد صلاحیت شده بودند،در حالی که Savage و DiBiase به مسابقه قهرمانی رسیدند. در آن مسابقه نهایی، Savage با کمک هوگان دیبیاس را شکست داد.

Savage و DiBiase در طول بهار و تابستان بر سر عنوان با هم اختلاف داشتند، اما آندره تا اواسط تابستان که او و DiBiase به تحریک حمله 2 به 1 علیه Savage کمک کردند در حالی که او در حال ارائه یک تبلیغ بود، درگیر نشد. Savage به سرعت بهبود یافت و آندره و دیبیاس را به چالش کشید تا در یک مسابقه تگ تیمی علیه او و شریکی که قرار است نامش مشخص شود.دانلود سامراسلم 1988 آرشیو کامل رویداد سامراسلم با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.همچنین دانلود سایر پی پر ویوهای کمپانی با کیفیت 720 تضمینی خرید اشتراک ویژه شهر لینک ممکن میباشد.