دانلود سامراسلم 1990

دانلود سامراسلم 1990 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1990 : SummerSlam 1990 سومین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 27 آگوست 1990 در The Spectrum در فیلادلفیا، پنسیلوانیا اتفاق افتاد.

مسابقات رویداد

این رویداد شامل 10 مسابقه تلویزیونی، شامل دو رویداد اصلی بود. The Ultimate Warrior با موفقیت از قهرمانی سنگین وزن WWF در برابر ریک رود در مسابقه استیل کیج دفاع کرد و هالک هوگان با شمارش اوت ارتکویک را شکست داد.

پرداخت به ازای هر ویو همچنین شامل دو مسابقه عنوان دیگر بود. آقای پرفکت قهرمانی بین قاره‌ای WWF خود را به تورنادو تگزاس، که جایگزین Brutus Beefcake بود، از دست داد، که در یک تصادف واقعی پاراسلینگ مجروح شده بود. در دیگر مسابقه عنوان، بنیاد هارت (برت هارت و جیم نیدارت) موفق شد قهرمانی تگ تیم WWF را از Demolition (Smash and Crush) در دو بازی از سه مسابقه سقوط کسب کند.

داستان

The Ultimate Warrior و Rick Rude از زمان رویال رامبل در سال 1989 با هم اختلاف داشتند. آنها برای نشان دادن عضلات خود در یک “پوزیون” با یکدیگر رقابت کردند، پس از آن Rude به جنگجو حمله کرد. آنها در رسلمنیا V در مسابقه ای برای قهرمانی بین قاره ای Warrior’s به مصاف یکدیگر رفتند. Rude این عنوان را به دست آورد، اما Warrior کمربند قهرمانی را در SummerSlam 1989 به دست آورد.

The Ultimate Warrior برای قهرمانی سنگین وزن WWF جهانی در رسلمنیا VI، هالک هوگان را شکست داد؛ او مجبور شد قهرمانی بین قاره ای را رها کند و ریک رود به عنوان برترین رقیب معرفی شد. برای سامراسلم این مسابقه بعداً به عنوان مسابقه قفس فولاد تعیین شد.دانلود سامراسلم 1990 آرشیو کامل رویداد سامراسلم با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.همچنین دانلود سایر پی پر ویوهای کمپانی با کیفیت 720 تضمینی خرید اشتراک ویژه شهر لینک ممکن میباشد.