دانلود سامراسلم 1997

دانلود سامراسلم 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 1997 : SummerSlam 1997 دهمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 3 آگوست 1997 در Continental Airlines Arena در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. در این مراسم هفت مسابقه برگزار شد. این رویداد دومین رویدادی بود که در نیوجرسی با اولین رویداد قبلی در سال 1989 برگزار شد.

این نمایش همچنین شامل اوج مسابقه با مشارکت Discovery Zone با جایزه 1 میلیون دلاری بود که در واقع هیچ کس برنده آن نشد. این شامل چندین تماس بود که در آن هیچ کس در خانه نبود. مسابقه پس از اینکه یک برنده بالقوه نتوانست کلید مناسب تابوت حاوی پول جایزه را حدس بزند به پایان رسید.

این رویداد همچنین اولین حضور مایکل کول به صورت پرداخت به ازای WWF و آخرین حضور تاد پتنگیل در WWF بود که قبل از بازگشت به میزبانی بخش ها و مسابقات دی وی دی و بلوری WWE، شرکت را ترک کرد. The Best of In Your House: Pay-Per-View Classics 1995-1999 را در سال 2013 منتشر کنید.

نتایج مسابقات رویداد

منکایند هانتر هرست هلمسلی را شکست داد. برت هارت The Undertaker را شکست داد. استون کلد استیو آستین اوون هارت را شکست داد. بریتیش بولداگ با رد صلاحیت، کن شامروک را شکست داد. گلداست (با مارلنا) برایان پیلمن را شکست داد.The Legion of Doom (حیوان و هاوک) The Godwinns (Henry O. Godwinn و Phineas I. Godwinn) را شکست داد.

داستان

رقابت برجسته ای که در این رویداد پیش می رفت شامل قهرمان WWF The Undertaker و برت هارت بود. در اپیزود 7 جولای Raw is War در ادمونتون، آلبرتا، هارت به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی WWF معرفی شد. هارت در مصاحبه ای با وینس مک ماهون گفت که اگر در سامراسلم عنوان قهرمانی را کسب نکند، دیگر در خاک آمریکا کشتی نگرفته است.

یک دشمنی غالب که وارد این رویداد شد، قهرمان بین قاره‌ای WWF، اوون هارت و استون کلد استیو آستین بود. در 6 ژوئیه، در مسابقه پرداخت به ازای تماشای Stampede کانادا، هارت موفق شد آستین را در یک مسابقه پنج بر پنج سنجاق کند. یک روز پس از آن، آستین در حالی که هارت در حال خواندن سرود ملی کانادا بود به او حمله کرد. در همان شب، آستین به وینس مک ماهون گفت که اگر عنوان قهرمانی را از هارت در سامراسلم کسب نکند، پشت هارت را خواهد بوسید.دانلود سامراسلم 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.