دانلود سامراسلم 2021

دانلود سامراسلم 2021 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2021 : SummerSlam 2021 سی و چهارمین رویداد سامراسلم بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 21 آگوست 2021، در استادیوم Allegiant در حومه لاس وگاس در پارادایس، نوادا، برگزار شد. و اولین SummerSlam بود که پخش زنده در Peacock انجام شد. این اولین سامراسلم نبود که در روز شنبه برگزار می‌شد، اما اولین سامراسلم بود. که در یک شنبه پخش می‌شد. و همچنین اولین سامراسلم بود که از زمان رویداد 1992 در یک استادیوم برگزار شد.

همچنین این اولین رویداد WWE بود که علاوه بر سایر رسانه های پخش در سینماهای ایالات متحده پخش شد. با توجه به اینکه رسلمنیا 37 آوریل باید با ظرفیت کاهش یافته به دلیل همه گیری کووید-19 برگزار شود. سامراسلم به عنوان “بزرگترین رویداد 2021” WWE معرفی شد. این رویداد با حضور 51326 نفر، دومین رویداد بزرگ در تاریخ این رویداد را به خود اختصاص داد. و به پردرآمدترین رویداد سامراسلم در تمام دوران تبدیل شد. این همچنین آخرین سامراسلم خواهد بود. که وینس مک ماهون را که سامراسلم را در سال 1988 ایجاد کرد. مشارکت خلاقانه ای داشت، اما وینس در ژانویه 2023 پس از ترک در اواسط سال 2022 به شرکت بازگشت.

نتایج مسابقات رویداد

یازده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رومن رینز جان سینا را شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، بابی لشلی گلدبرگ را شکست داد تا قهرمانی WWE راو حفظ کند. اج ست رولینز را شکست داد، شارلوت فلیر مدافع عنوان قهرمانی نیکی A.S.H را شکست داد. و رئا ریپلی در یک مسابقه تهدید سه گانه برای کسب رکورد ششمین قهرمانی دیواز راو، دامیان پریست شیموس را شکست داد. و قهرمانی راو را در ایالات متحده آمریکا برد و در مبارزه آغازین، RK-Bro (رندی اورتون و ریدل) با شکست ای جی استایلز و اوموس پیروز شد.

داستان

در اسمک‌دان، سینا به نظر می‌رسید که با رینز مقابله کند، با این حال، رینز این چالش را رد کرد. و در عوض چالش فین بالر، که خودش هفته قبل به اسمک‌دان بازگشته بود، پذیرفت. در طول امضای قرارداد در هفته بعد، رینز ابتدا قرارداد را امضا کرد، با این حال، هنگامی که بالر تلاش کرد امضای خود را امضا کند. توسط بارون کوربین مورد حمله قرار گرفت. که در عوض سعی کرد آن را امضا کند.

. سپس سینا بیرون آمد، به کوربین حمله کرد و خودش قرارداد را امضا کرد، بنابراین رینز را برای دفاع از قهرمانی جهانی در برابر سینا در سامراسلم رزرو کرد.رینز پس از ورود به یک تبلیغ داغ در اسمکدان در شب قبل از سامر اسلم، گفت که اگر نتواند سینا را شکست دهد، WWE را ترک خواهد کرد.دانلود سامراسلم 2021 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.