دانلود سامراسلم 2022

دانلود سامراسلم 2022 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره ایونت

دانلود سامراسلم 2022 : SummerSlam 2022 سی و پنجمین رویداد سالانه کشتی کج از نوع سامراسلم است که توسط WWE تولید می شود. برای کشتی گیرانی از بخش های برند راو و اسمکدان برگزار می شود. این رویداد به صورت پرداخت به ازای مشاهده (PPV) در سراسر جهان پخش خواهد شد. و برای پخش زنده از طریق Peacock در ایالات متحده و شبکه WWE در سطح بین المللی در دسترس خواهد بود. قرار است در روز شنبه، 30 جولای 2022، در استادیوم نیسان در نشویل، تنسی برگزار شود.و اولین دوره سامراسلم است که در ماه آگوست برگزار نمی شود.

این رویداد نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آنها همراه با طرفداران، رویداد اصلی را تحسین کردند. و از مسیر خلاقانه جدیدی که شرکت در پیش گرفته بود استقبال کردند. همچنین از عملکرد لوگان پل و مسابقه مسابقات قهرمانی دیواز ان راو ستایش شد. اما انتقادات به مسابقه Undisputed WWE Tag Team Championship، مسابقه SmackDown Women’s Championship و مسابقه قهرمانی ایالات متحده وارد شد.

نتایج مسابقات رویداد

در این مراسم 8 مسابقه برگزار شد. در رویداد اصلی، رومن رینز براک لزنر را در مسابقه Last Man Standing شکست داد. تا قهرمانی جهانی Undisputed WWE را حفظ کند. که به عنوان مسابقه نهایی آنها در برابر یکدیگر اعلام شد. در دیگر مسابقات برجسته، پت مک‌افی هپی کوربین را شکست داد. لوگان پل The Miz را شکست داد، یوسوس (جی اوسو و جیمی اوسو) استریت پروفیتس (آنجلو داوکینز و مونتز فورد) را شکست داد. تا قهرمانی تگ تیم WWE را حفظ کند و در افتتاحیه در مسابقه، بیانکا بلایر بکی لینچ را شکست داد. تا قهرمانی دیواز راو م را حفظ کند. این رویداد همچنین شاهد بازگشت بیلی، داکوتا کای (که از قرارداد WWE در ماه آوریل آزاد شده بود)، آیو شیرای و اج بود.

داستان

در رسلمنیا 38 در آوریل، قهرمان جهانی اسمک‌دان، رومن رینز، قهرمان دبلیو دبلیو ای راو، براک لزنر را در مسابقه Winner Takes All شکست داد تا به عنوان قهرمان جهانی جهانی WWE شناخته شود. ادعا کرد که دیگر کسی برای رویارویی با او باقی نمانده است. لزنر پس از یک وقفه دو ماهه، یک بازگشت غافلگیرکننده داشت و به رینز پیشنهاد دست دادن داد.دانلود سامراسلم 2022 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.

022