دانلود سامراسلم 2023

دانلود سامراسلم 2023 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود سامراسلم 2023 : این رویداد سی و ششمین رویداد سامراسلم است که در کمپانی WWE برگزار میشود.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد.این رویداد قرار است در روز شنبه، 5 آگوست 2023، در فورد فیلد در دیترویت، میشیگان برگزار شود.این رویداد پس از برگزاری رویداد سال قبل در ماه ژوئیه، به محل سنتی آگوست خود باز می گردد.این همچنین اولین سامراسلم خواهد بود که در Binge در استرالیا به صورت زنده پخش می شود. این همچنین اولین رویداد WWE است که از زمان رسلمنیا 23 در آوریل 2007 در فورد فیلد برگزار می شود.و اولین SummerSlam است که از سال 1993 در میشیگان برگزار می شود.

مسابقات رویداد

یک گزارش جدید به شش مسابقه اشاره کرده است که برای WWE SummerSlam 2023 برنامه ریزی شده است. که در آن بازیکنانی مانند رومن رینز، کودی روز، براک لزنر و دیگران حضور دارند.در آخرین اپیزود Wrestling Observer Radio، دیو ملتزر در مورد مسابقات احتمالی سامراسلم صحبت کرد. همه این مسابقات بر اساس دشمنی ها و رقابت های مداوم گزارش شده است.

جی اوسو اولین کسی بود که رومن رینز را پس از ۱۲۹۳ روز که رومن و سولو سیکوآ در جنگ داخلی Bloodline در Money in Bank در مقابل The Usos شکست خوردند، پین کرد. ملتزر تایید کرد که رینز و جی اوسو برای Undisputed WWE Universal Championship، مسابقه ای است که برای سامراسلم برنامه ریزی شده است.

Cody Rhodes vs Brock Lesnar مدت‌ها برای سامراسلم گزارش شده است. رودز پس از باخت لزنر در Night of Champions چالشی آزاد برای لزنر صادر کرده بود. که آنها را به 1 برد در هر قطعه رساند. رودز در اپیزود 29 می RAW در یک مسابقه نهایی لزنر را به چالش کشید. همچنین گزارش شده است که پس از مدت ها شرط برای این مسابقه بازگردانده می شود.

مسابقات احتمالی

درو مک اینتایر پس از سه ماه برای اولین بار پس از رسلمنیا به WWE بازگشت و در رویداد Money in the Bank PPV به گانتر حمله کرد. احتمال برخورد آنها در فورد فیلد برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWE زیاد است. گانتر عنوان IC را در رسلمنیا 39 در برابر مک اینتایر و شیمس حفظ کرد.

دشمنی لینچ و استراتوس زمانی شروع شد که آنها قهرمانی تگ تیم دیواز را از دست دادند. آنها قبلاً در رویداد Night of Champions PPV با یکدیگر روبرو شده اند. جایی که استراتوس با کمک زوئی استارک برنده مسابقه شد. درگیری دوم آنها ممکن است به جشن تابستانی WWE برگزار شود.

همچنین …

روسی و بازلر قهرمانان تگ تیم دیواز بودند. در طول رویداد Money in the Bank PPV، بازلر به Rousey حمله کرد. که منجر به قهرمان شدن لیو مورگان و راکول رودرگز به عنوان قهرمان تیم دیواز شد. همچنین انتظار می رود در سامراسلم 2023 درگیری بین روندا و شاینا رخ دهد.

بلایر قهرمانی دیواز RAW خود را به آسوکا در رویداد Night of Champions PPV از دست داد. او به دنبال یک مسابقه مجدد بوده است. اما شارلوت فلیر در هفته گذشته در اسمکدان، خط مقدم را برای یک ضربه عنوان قهرمانی قطع کرد. فلیر و آسوکا در قسمت 30 ژوئن اسمکدان با هم روبرو شدند. اما پس از حمله بلیر به آسوکا و همچنین خوابیدن فلیر، مسابقه با محرومیت به پایان رسید. این رقابت را می توان در سامراسلم در یک مسابقه تهدید سه گانه ادامه داد.

Meltzer همچنین گزارش داده است که انتظار می رود Logan Paul نیز در SummerSlam 2023 دیده شود. منتظر اخبار و به روز رسانی های بیشتر باشید.دانلود سامراسلم 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.