دانلود سایبر ساندی 2006

دانلود سایبر ساندی 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سایبر ساندی 2006 : Cyber Sunday 2006 سومین رویداد سایبر ساندی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw تبلیغاتی برگزار شد. در 5 نوامبر 2006 در U.S Bank Arena در سینسیناتی، اوهایو با حضور 7000 طرفدار برگزار شد. این رویداد قبلا به عنوان سه شنبه تابو در سال 2004 و 2005 شناخته می شد. برای سال 2006، این رویداد به یکشنبه شب سنتی تر برای PPV ها منتقل شد و به یکشنبه سایبر تغییر نام داد. همچنین آخرین تابو سه‌شنبه/یکشنبه سایبری بود که انحصاری برند بود، زیرا پس از رسلمنیا 23 در سال بعد، PPVهای انحصاری برند متوقف شدند.

این رویداد ویژگی منحصر به فرد بودن یک PPV تعاملی را داشت. طرفداران می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی WWE، به ویژگی‌های انتخابی در مسابقات برنامه‌ریزی‌شده، از جمله حریفان، شرط‌بندی‌ها، انواع مسابقه و غیره رأی دهند. رأی‌گیری برای رویداد در 16 اکتبر 2006 آغاز شد و در طول رویداد به پایان رسید.

نتایج رویداد

رویداد اصلی مسابقه “Champion of Champions” بین سه قهرمان برتر WWE بود. سه قهرمان این مسابقه عبارت بودند از جان سینا قهرمان دبلیو دبلیو ای، کینگ بوکر قهرمان سنگین وزن جهان و بیگ شو قهرمان جهان ECW. هواداران می توانستند به این رای بدهند که چه کسی از قهرمانی خود در این مسابقه دفاع می کند. هواداران به بوکر تی رای دادند که با سنجاق کردن سینا به دنبال دخالت کوین فدرلاین برنده مسابقه شد. تطابق غالب روی کارت D-Generation X (Triple H و Shawn Michaels) در مقابل Rated-RKO (Edge و Randy Orton) بود.

Rated-RKO بعد از اینکه اورتون تریپل اچ را به دنبال یک RKO روی صندلی فولادی سنجاق کرد، مسابقه را برد. مسابقات مشخص شده در زیر کارت عبارت بودند از جف هاردی در مقابل کارلیتو برای قهرمانی بین قاره‌ای WWE و لیتا در مقابل میکی جیمز در مسابقه Diva Lumberjack برای قهرمانی WWE دیواز، مسابقه‌ای که آخرین قهرمانی لیتا تا سال 2023 خواهد بود.

داستان

دشمنی اصلی که به یکشنبه سایبر می رفت بین جان سینا، قهرمان WWE، کینگ بوکر قهرمان سنگین وزن جهان، و بیگ شو قهرمان جهانی ECW، قهرمان برتر هر یک از این سه برند، بود. این دشمنی در نسخه 9 اکتبر Raw آغاز شد، جایی که آنها رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در مورد اینکه چه کسی غالب ترین قهرمان در WWE بود بحث کردند.

وینس مک ماهون رئیس دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای صحبتش را قطع کرد و یک مسابقه تهدید سه گانه “قهرمان قهرمانان” را در Cyber Sunday بین سه نفر از آنها رزرو کرد. این همچنین به مدیر کل هر نمایش فرصتی داد تا در آن شب حریفانی را برای قهرمان یکدیگر انتخاب کند.دانلود سایبر ساندی 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.